اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سال آینده برگزار می‌شود

برگزاری دوره تخصصی سرگروه‌های صالحین در تهران

خبرگزاری فارس: مسئول آموزش و تربیت سپاه ناحیه همدان گفت: سال آینده دوره تخصصی سرگروه‌های حلقه‌های صالحین در تهران برگزار خواهد شد.

برگزاری دوره تخصصی سرگروه‌های صالحین در تهران
حجت‌الاسلام و المسلمین علی قصر‌ی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برگزاری دوره‌های تکمیلی و تخصصی سرگروه حلقه‌های صالحین، اظهار کرد: دوره‌های تکمیلی صالحین با حضور 40 نفر از اعضای فعال در هر دوره در مشهد مقدس برگزار می‌شود و افراد شرکت کننده با فاصله شش ماهه باید دوره مقدماتی را گذرانده باشند.
وی ارتقای سطح آگاهی و مهارت‌های گروه‌داری را از مهم‌ترین اهداف این دوره‌ها دانست، و بیان کرد: سال آینده نیز کسانی که دوره‌های تکمیلی را گذرانده باشند از دوره تخصصی صالحین نیز در تهران بهره‌مند خواهند شد.
مسئول آموزش و تربیت سپاه ناحیه همدان با تأکید بر اینکه آموزش سرگروه‌ها دائماً در حال برگزاری است، ابراز کرد: دوره تکنولوژِی تبلیغ برای 50 نفر از سرگروه‌های خانم که افراد شرکت‌کننده در حلقه نونهالان هستند روز گذشته توسط آموزش و تربیت سپاه برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه رویکرد جدید بسیج ارتقا امور تربیتی است، گفت: حلقه‌های صالحین با رویکرد معرفتی، تربیتی و بصیرتی در راستای تربیت انسان‌های کارآمد برای جامعه فعالیت می‌کند چرا که بستر فعالیت‌های بسیج و مجری امور حلقه‌های صالحین است.
قصری‌فر ادامه داد: ارتقای معرفتی، تربیتی و بصیرتی بسیجیان از ضروریات مهم تلقی می‌شود و در همین راستا نیز قبل از ورود افراد به امور نظامی این مهم با برگزاری دوره‌های مختلف محقق خواهد شد.
وی با اشاره به برگزاری نشست‌های سیاسی ابراز کرد: تعدادی از مربیان بصیرتی که در سال جاری آموزش دیده‌اند با آگاهی و تجربه کافی نسبت به برگزاری و اداره نشست‌های سیاسی بسیج اقدام خواهند کرد.
مسئول آموزش و تربیت سپاه ناحیه همدان اضافه کرد: متولی آموزش سرگروه‌های صالحین به صورت مقدماتی، تکمیلی و تخصصی جز فعالیت‌های مهم این بخش محسوب می‌شود که در سال آینده کسانی که دوره تکمیلی را گذرانده باشند از دوره تخصصی بهره‌مند خواهند شد.
وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: شناسایی مربی و اعزام به آموزش، ارتقای سرگروه‌های صالحین و آموزش نظامی از وظایف آموزش و تربیت سپاه تلقی می‌شود.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول