اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جم خبر داد

حمایت از طرح‌ها و ابتکارات دانش‌آموزان و معلمان جم

خبرگزاری فارس: فرماندار جم از حمایت از طرح‌ها و ابتکارات دانش‌آموزان و معلمان جم خبر داد.

حمایت از طرح‌ها و ابتکارات دانش‌آموزان و معلمان جم
به گزارش خبرگزاری فارس از جم، خلیل عبداللهی بعد از ظهر امروز در نشست با مسئولان آموزش و پرورش شهرستان جم اظهار داشت: آموزش و پرورش از نهادهای مهم و ارزشمند در سطح جامعه است و تقریبا تمام خانواده‌ها به نوعی با این نهاد در ارتباط هستند.
وی افزود: آموزش و پرورش دارای بیشترین تعداد نیروها در بین دستگاه‌ها و نهادهاست و باید از این نیروی انسانی در مسیر توسعه و پیشرفت استفاده بهینه شود.
فرماندار جم خاطرنشان کرد: در راستای توسعه زیرساخت‌های آموزش و پرورش در این شهرستان تلاش زیادی انجام شده و در سال جاری و سال آینده در این راستا به نتایج خوبی می‌رسیم.
عبداللهی تصریح کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی و مسابقات مختلف و استفاده از سیستم‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری از جمله برنامه‌های مهم در تقویت آموزش و پرورش در جم است.
وی از حمایت از طرح‌ها و ابتکارات دانش‌آموزان و معلمان جم خبر داد و اذعان داشت: این امر برای حرکت در مسیر جهاد اقتصادی در آموزش و پرورش باید مورد تاکید قرار گیرد.
عبداللهی اضافه کرد: دانش‌آموزان آینده‌سازان میهن اسلامی هستند و بدون تردید تربیت نیروی انسانی کارآمد برای اشتغال در بخش‌های مختلف از کلاس درس انجام می‌شود.
فرماندار جم بیان کرد: باتوجه به اهمیت طرح ملی حفظ قران کریم که در راستای منویات مقام معظم رهبری اجرا می‌شود؛ برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری همایش قرآنی با حضور حافظان و قاریان ممتاز کشوری در این شهرستان انجام شده و نسبت به اجرای عملی طرح حفظ قرآن کریم کمک خواهیم کرد.
وی ادامه داد: با توجه به برنامه دولت در زمینه طرح تحول در آموزش و پرورش که از سال آینده نظام آموزشی و پرورشی کشور به صورت 3-3-6 اجرا خواهد شد باید با مشارکت بین‌بخشی زمینه اجرای صحیح آن فراهم شود.
فرماندار جم خاطرنشان کرد: امروز دشمنان تلاش دارند از طریق جنگ نرم در برابر ارزش‌ها و معنویات بایستند که باید هوشیار باشیم و با برنامه‌های مناسب فرهنگی، جوانان را جذب کنیم.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول