اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی خبر داد

دستگیری 2 قاچاقچی مواد مخدر در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: 2 نفر قاچاقچی که اقدام به قاچاق روانگردان و مواد مخدر می‌کردند در آذربایجان غربی دستگیر شدند.

دستگیری 2 قاچاقچی مواد مخدر در آذربایجان غربی
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه کریم اکبری صبح امروز در نشست خبری که در سالن جلسات اداره آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی تشکیل شد، اظهار داشت: با وصول اخبار و اطلاعاتی از منابع خبری به ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان سلماس مبنی بر اینکه فردی در یکی از روستاهای سلماس به صورت مخفیانه در امر نگهداری، فروش و قاچاق مواد مخدر فعالیت می‌کند مراتب با حساسیت لازم تحت بررسی قرار گرفت.
وی تصریح کرد: با تعقیب و مراقبت‌های غیرمحسوس که توسط ماموران صورت گرفت محل فعالیت و نگهداری مواد مخدر توسط متهم شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم قضایی  تحت بازرسی قرار گرفت.
این مسئول افزود: عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر سلماس در این بازرسی موفق شدند در یک اقدام غافلگیرانه متهم را دستگیر و از منزل او 2 بسته بزرگ مواد مخدر از نوع شیشه به وزن 8 کیلو گرم را کشف و ضبط کنند.
اکبری خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به همراه مواد مکشوفه تحویل مقامات قضایی شد و تحقیقات پلیس در این ارتباط همچنان ادامه دارد.
وی از کشف 3 هزار و 546 عدد انواع روانگردان‌ها و داروهای غیرمجاز محرک جنسی در ماکو خبر داد و گفت: ماموران انتظامی شهرستان ماکو موفق شدند در هفته گذشته با متوقف کردن یک دستگاه خودروی سواری این تعداد دارو را از آن خودرو کشف و تعداد 2 نفر متهم را در این ارتباط دستگیر و به مقامات قضایی تحویل دهند.
این مسئول بر آگاه‌سازی خانواده‌ها در این زمینه خبر داد و گفت: خانواده باید با کنترل هر چه بیشتر و تسلط بر رفت و آمد و معاشرت فرزندان خود تلاش کنند تا فرزندانشان در دام قرص‌های روانگردان گرفتار نشود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول