اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قاچاقچی مواد مخدر در ورامین اعدام شد

خبرگزاری فارس: قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان ورامین اعدام شد.

قاچاقچی مواد مخدر در ورامین اعدام شد
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ورامین، در ادامه مبارزه قاطع و بی‌امان دستگاه قضایی با سوداگران مرگ، نظرعلی مرادی فرزند کرم‌علی روز گذشته به جرم نگهداری ۲۱۵ گرم هروئین و یک کیلو و ۱۰ گرم تریاک در سن ۵۳ سالگی در زندان خورین به دار مجازات آویخته شد.
بر پایه  این گزارش به دنبال دریافت برخی گزارشات مردمی در سال ۸۷ مبنی بر رفت و آمدهای مشکوک در اطراف محل سکونت نامبرده و با تلاش شبانه‌روزی مأموران مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی نامبرده همراه با  215 گرم هروئین و یک کیلو و ۱۰ گرم تریاک دستگیر می‌شود.
در این گزارش تصریح شده است، فرد دستگیر شده منکر انتصاب اتهام و تعلق مواد مکشوفه به خود می‌شود اما، در نهایت زمانی‌که مدارک و مستندات موجود را دید چاره‌ای جز پذیرفتن جرم نداشت.
گزارش مذکور می‌افزاید: با انجام تحقیقات تکمیلی و بررسی مجدد پرونده رأی اعدام نامبرده توسط دادگاه انقلاب اسلامی شهرستان ورامین صادر و به تأیید دادستان کل کشور می‌رسد اما با تقاضای عفو از سوی محکوم علیه، درخواست عفو وی در دو مرحله از طریق کمیسیون عفو استانی و مرکز مورد رسیدگی قرار گرفته که در هر دو مرحله رد می‌‌شود.
بر اساس این گزارش، پس از تأیید حکم صادره و با اعلام بلامانع بودن اجرای حکم از سوی ریاست قوه قضائیه، حکم صادره پس از طی تمام مراحل قانونی با حضور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ورامین قاضی ناظر زندان دادسرای شهرستان ورامین، رئیس ندامتگاه خورین ورامین، نمایندگانی از نیروی انتظامی و پزشکی قانونی به مرحله اجرا درآمد.
در پایان این گزارش آمده است: دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ورامین به اطلاع می‌رساند دستگاه قضایی با حضور پرسنل و قضاتی شجاع، ولایت‌مدار و انقلابی به امت قهرمان و شهید پرور شهرستان ورامین این نوید را می‌دهد که با تمام وجود و با استفاده از همه ظرفیت‌های قانونی و قضایی در برابر کسانی که بخواهند امنیت و آسایش مردم را سلب کنند و موجبات تباهی جوانان و خانواده‌های آنان را فراهم کنند با قاطعیت تمام ایستادگی کرده و احکام الهی را اجرا کند.
همچنین به تمام تبهکاران، مفسدین و قاچاقچیان هشدار می‌دهد که از سرنوشت شوم این جنایتکاران عبرت گرفته و در صورت ادامه راه جنایتکارانه خویش در انتظار اجرای حدود الهی و مجازات باشند.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول