اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد

افزایش 5 درصدی احساس امنیت در اصفهان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان اصفهان از افزایش 5 درصدی احساس امنیت در استان نسبت به سال گذشته خبر داد.

افزایش 5 درصدی احساس امنیت در اصفهان
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حسن کرمی ظهر امروز در حاشیه همایش کوپ‌های فرماندهی انتظامی استان اصفهان در جمع خبرنگاران به برنامه سالانه همایش کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: برنامه‌های امنیتی در استان متناسب با مناسبت‌های تقویمی پیش رو تهیه شده که نمونه آن کارگاه آموزشی روز گذشته برای آمادگی بیشتر نیروهای پلیس است.
وی افزود: پلیس استان برای برگزاری برنامه‌های راه‌پیمایی 22 بهمن، برگزاری انتخابات و چهارشنبه آخر سال و تعطیلات نوروزی نیروهای خود را برای ایجاد نظم و امنیت در حد استاندارد آماده‌ می‌کند.
فرمانده انتظامی استان اصفهان از تدابیر پلیس برای سه ماهه آخر سال خبر داد و تصریح کرد: توان جسمی، توان رزمی کاری، دفاع شخصی و تیراندازی و نیز اشراف اطلاعاتی از جمله برنامه‌هایی بود که برای آخر سال برنامه‌ریزی شده است.
وی بابیان اینکه درصد ارتقا ضریب احساس امنیت در استان هستیم، ادامه داد: باید فضای جامعه به نحوی باشد که فضای مجرمان راحت نبوده و در تعقیب و مجازات و موازی با آن مردم با خیال آسوده در امور شهر مشارکت داشته باشند.
کرمی با بیان اینکه رتبه امنیت ما بالاتر از استاندار است، بیان داشت: پلیس در صدد افزایش احساس امنیت است چنانکه امسال شاهد افزایش پنج درصدی احساس امنیت نسبت به سال گذشته در اصفهان بودیم.
وی تاکید کرد: سال به سال در تلاش هستیم که این درصد افزایش و هر ساله در پایان سال میانگین احساس امنیت از طریق نظر سنجی مردمی اعلام می‌شود.
فرمانده انتظامی استان اصفهان در ادامه صحبت‌های خود از سیر نزولی جرائم در اصفهان خبر داد و گفت: جرایم  تحت کنترل پلیس است و اکنون شاهد کاهش 25 درصد جرایم نسبت به اوایل سال در استان هستیم.
وی با بیان اینکه جرایم خشن نیز تحت کنترل پلیس است، افزود: در حال حاضر شاهد کاهش سه درصدی این جرایم در استان اصفهان هستیم.
کرمی همچنین به کاهش 10.11 درصد تلفات فوتی در جاده‌های استان اشاره کرد و افزود: خوشبختانه جاده‌های استان از امنیت خوبی برخوردار و در کل می‌توان گفت امنیت استان اصفهان رتبه بالایی دارد.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول