اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بستک:

قضات، نویدبخش عدالت و امنیت در جامعه هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار بستک قضات را نویدبخش عدالت و امنیت در جامعه برشمرد.

قضات، نویدبخش عدالت و امنیت در جامعه هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، جواد قناعتی صبح امروز با حضور در دادگستری شهرستان، خدمات صادقانه پرسنل این مرکز را بسیار ارزشمند و قابل تحسین توصیف و از تعامل و همکاری آنان با سایر دستگاه‌های اجرایی صمیمانه قدردانی کرد.
وی ابراز داشت: قضات، نویدبخش عدالت و امنیت در جامعه هستند و بخش عمده‌ای از آرامش و امنیت امروز جامعه مدیون تلاش و خدمات قضات و پرسنل خدوم دادگستری است.
نماینده عالی دولت در شهرستان بستک همچنین در بازدید از فرماندهی انتظامی شهرستان از فعالیت‌های این نهاد در برقراری نظم و امنیت نیز قدردانی کرد.
وی ادامه داد: نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی با جانفشانی و از خودگذشتگی حافظان انقلاب هستند و دفاع از دین و کشور نزد پروردگار متعال اجر و پاداش والایی دارد.
ریئس شورای تامین شهرستان بستک ادامه داد: جایگاه و نقش نیروی انتظامی در حفظ آرامش و امنیت جامعه و پاسداری از آن، در کنار دیگر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بر کسی پوشیده نیست.
این مسئول یادآور شد: به واسطه تماس مستقیم نیروی انتظامی با تمام اقشار جامعه رسالت این نیرو برای به نمایش گذاشتن اقتدار و عزت نظام همراه با رافت و مهربانی در سطح جامعه بسیار خطیر است.
فرماندار بستک متذکر شد: تحقق این وظیفه بزرگ، در سایه لطف حق در کلیه امور، اعتقاد راسخ به ولایت مطلقه فقیه، ملاک عمل قرار دادن قانون، مقررات و شرع در انجام وظایف و رعایت کردن شئونات اسلامی است.
قناعتی اذعان داشت: نیروهای  انتظامی در خط مقدم حفظ امنیت و آرامش جامعه قرار دارند و بخش زیادی از امنیت کنونی در شهرستان مرهون تلاش‌ها و خدمات شبانه‌روزی کارکنان انتظامی است و بی‌گمان این تلاش‌ها چون در راه رضای الهی است در بارگاه عبودی بی پاداش نخواهد بود.
انتهای پیام/ن30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول