اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با ارائه 12 فیلم توسط حوزه هنری

استان مرکزی در جشنواره تولیدات مراکز استانی شرکت می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه هنری استان مرکزی گفت: حوزه هنری استان مرکزی با 12 فیلم در سه بخش پویانمایی، داستانی و مستند در سومین جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی شرکت می‌کند.

استان مرکزی در جشنواره تولیدات مراکز استانی شرکت می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان مرکزی سینا دلشادی اظهار کرد: در بخش پویا‌نمایی این جشنواره انیمیشن «سنگ و تفنگ» به نویسندگی و کارگردانی حسن ساروقی، انیمیشن «جزیره» به نویسندگی و کارگردانی حسن ساروقی، انیمیشن «ماه و ماهی» به نویسندگی سینا دلشادی و کارگردانی مهدی لعلی شرکت می‌کنند.
وی تصریح کرد: در بخش داستانی فیلم «دوباره عاشورا» به نویسندگی خدیجه رجبی و کارگردانی شمس‌الله دایی‌زاده، فیلم «کوچه‌های انتظار» به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا مجیدی، فیلم «فصل درو» به نویسندگی و کارگردانی حامد طالبیان، فیلم «فرود فرشتگان» به نویسندگی و کارگردانی مهدی فتحی و مصطفی انجمی، فیلم «فرفره آیت» به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا مرادی، فیلم «ردپای آب» به نویسندگی و کارگردانی مهزیار رخصتی شرکت داده می‌شوند.
به گفته وی در بخش مستند نیز فیلم «اینجا پایان جاده نیست» به نویسندگی و کارگردانی یوسف جعفری، فیلم «آدم به هوش می‌آید» به نویسندگی و کارگردانی فاخته جلایرنژاد، فیلم «فقط کمی نور» به نویسندگی و کارگردانی سیدحامد نوبری حضور می‌یابند.
رئیس حوزه هنری استان مرکزی همچنین با بیان اینکه 26 ‌اثر از تولیدات حوزه هنری استان مرکزی به بخش تازه‌های نشر و پژوهش سومین جشنواره تولیدات مراکز استانی حوزه هنری ارسال شد، خاطر‌ نشان کرد: این آثار در برگیرنده برنامه‌ها و نشست‌های تخصصی برگزار شده در حوزه هنری استان مرکزی و کتاب‌ها و ویژه‌نامه‌ها و مجموعه آثار چاپ شده و طرح‌های پژوهشی انجام شده در واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری استان مرکزی است.
به گفته وی این آثار شامل 9 کتاب، دو گاهنامه، یک طرح پژوهشی، دو نرم‌افزار چند رسانه‌ای، هشت مجموعه آثار و چهار نشست‌ و همایش‌ در قالب لوح فشرده به این جشنواره ارسال شده است.
انتهای پیام/ج30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول