اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کهگیلویه و بویراحمد صورت می‌گیرد

پیگیری 3100 درخواست‌ مردمی از وزارت بهداشت

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات مردمی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از پیگیری شبانه‌روزی 3100 درخواست‌ مردمی از وزارت بهداشت در سفر چهارم دولت به این استان خبر داد.

پیگیری 3100 درخواست‌ مردمی از وزارت بهداشت
بهرام پورفاضل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به سفر پر برکت رئیس جمهور و به همراه آن وزیر بهداشت به این استان اظهار داشت: در این سفر تعداد مراجعین حضوری با افزایش 2.2 برابری به 3 هزار و 100 مورد رسیده است.
رئیس اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات مردمی در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیان داشت: از اقدامات قابل توجه در این سفر، دریافت، اسکن و ثبت نامه‌های مردمی در حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بوده که این تعداد درخواست مردمی در محل ثبت و کپی نامه‌ها به ارباب رجوع‌ها تحویل داده شد.
وی گفت: در جریان سفر هیئت دولت به کهگیلویه و بویراحمد، با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ستاد دریافت درخواست‌های مردمی در این دانشگاه تشکیل شده است.
پور‌فاضل تعداد مراجعین حضوری در سفر سال گذشته وزیر بهداشت را یک‌هزار و 400 نفر اعلام کرد و گفت: این آمار در جریان سفر چهارم هیئت دولت به کهگیلویه و بویراحمد به 3 هزار و 100 نفر رسیده است.
این مسئول ادامه داد: در سفر قبل هیئت دولت به این استان در مجموع 24 هزار نامه مرتبط با خدمات دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ساماندهی شده است.
وی، عمده درخواست‌های مردم را در مراجعه حضوری به وزیر بهداشت مسائل و مشکلات درمانی دانست و تاکید کرد: با جمع‌بندی نهایی نامه‌های مردم در سفر چهارم دولت به این استان و دریافت دستورالعمل لازم پاسخگویی به این درخواست‌ها شروع می‌شود.
پورفاضل عنوان کرد: بخشی از نامه‌های مردمی مرتبط با دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به دیگر مسئولان و ستادهای سفر چهارم تحویل داده شده که هنوز کار تفکیک آن‌ها به اتمام نرسیده است.
 رئیس اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات مردمی در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: امسال درخواست‌های مردم با کد ملی ثبت شده و مردم در صورتی‌ که کد رهگیری خود را فراموش کرده‌اند می‌توانند با تماس با شماره 111 نسبت به دریافت مجدد کد رهگیری خود اقدام کنند.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول