اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور کنترل بیشتر بازار عنوان شد؛

درخواست همکاری بیشتر کهگیلویه‌ای‌ها با بازرسی مجمع امور صنفی

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع امور صنفی کهگیلویه از مردم این شهرستان خواست تا برای کنترل هر چه بیشتر بازار، مردم این شهرستان همکاری بیشتری با بازرسی این نهاد داشته باشند.

درخواست همکاری بیشتر کهگیلویه‌ای‌ها با بازرسی مجمع امور صنفی
عین‌الله اخوان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه با بیان اینکه این مجمع در رسیدگی و نظارت بر تخلفات صنفی در این شهرستان کوتاهی نخواهد کرد، اظهار داشت: با توجه به اینکه بازرسی واحدهای صنفی خرده فروشی و بخش اصناف به مجمع صنفی واگذار شده، بازرسان مجمع امور صنفی با بازرسی شبانه‌روزی و پیگیری گزارش‌های تلفنی 124 در حوزه شهرستان‌های کهگیلویه و چرام در آبان‌ماه سال جاری 6 هزار و 282 مورد بود که از این تعداد 41 مورد گزارش ارسالی به تعزیرات داشتیم.
رئیس مجمع امور صنفی کهگیلویه افزود: تعداد کل تخلفات کشف شده 79 مورد بود که نسبت به مهرماه کاهش چشم‌گیری در این مورد داشتیم.
اخوان تعداد کل شکایات مردمی را 946 مورد اعلام و تصریح کرد: از این تعداد 39 مورد شکایت حضوری، 901 مورد تلفنی و شش مورد شکایت نیز کتبی بودند.
وی در ادامه ابراز داشت: تعداد واحدهای صنفی پلمب شده در آبان‌ماه سال جاری 16 مورد بود که به نسبت ماه قبل رشد دو برابری داشته است.
رئیس مجمع امور صنفی کهگیلویه افزود: تعداد اخطاریه‌های صنفی و غیره صنفی هزار و 258 مورد بود.
وی خاطرنشان کرد: ارزش ریالی تخلفات کشف شده بالغ بر 32 میلیون و 648 هزار ریال بود.
اخوان در ادامه خواستار همکاری بیشتر مردم با واحد بازرسی مجمع امور صنفی شد و افزود: مردم بدانند بلافاصله بعد از دریافت گزارش تخلفات بازرسان ما وارد صحنه شده و واحد متخلف را بازرسی و اعمال قانون می کنند.
وی با اشاره به اینکه در فصل کاشت محصولات کشاورزی هستیم گفت: نرخ جو و گندم 20 درصد و محصولات لبنی پنج درصد افزایش قیمت داشته‌اند.
این مسئول به گذشت یکسال از طرح هدفمندی یارانه‌ها اشاره کرد و گفت: با گذشت این مدت از اجرای طرح هدفمندسازی یارانه‌ها مردم نهایت همکاری را با مسئولان داشته‌اند و بدون این همکاری چنین کار بزرگی مقدور نبود.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول