اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت بدمینتون استان زنجان:

پیشکسوت بدمینتون استان زنجان تجلیل شد

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت بدمینتون استان زنجان گفت: از صادق کرباسی به عنوان یکی از پیشکسوتان بدمینتون استان زنجان تجلیل به عمل آمد.

پیشکسوت بدمینتون استان زنجان تجلیل شد
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از روابط عمومی اداره کل تربیت بدنی استان زنجان، دبیر هیئت بدمینتون استان زنجان اظهار داشت: پیشکسوتان ورزشی به عنوان یکی از افراد ارزشمند و گران‌بها برای هر رشته ورزشی محسوب می‌شوند، که تکریم و تجلیل از آنان بر هر فردی روشن است.
داریوش اسکندری با اشاره به جایگاه پیشکسوتان ورزشی گفت: هیئت بدمینتون استان زنجان از سال گذشته تاکنون در میزبانی‌های که در مسابقات لیگ برتر کشور داشته است تلاش کرده تا در هر میزبانی از یک پیشکسوت ورزشی بدمینتون تجلیل کند.
وی افزود: در سال گذشته از هفت پیشکسوت ورزشی تجلیل و امسال نیز همزمان با نخستین میزبانی از سری مسابقات لیگ برتر کشور از صادق کرباسی پیشکسوت و مربی ورزش بدمینتون تجلیل به عمل آمد.
دبیر هیئت بدمینتون استان زنجان در خصوص سوابق ورزشی این پیشکسوت گفت: صادق کرباسی متولد سال 1352 است که از سال 1362 رشته بدمینتون را آغاز و در 28 سال حضور خود توانسته افتخارات بسیاری را کسب کند که مهم‌ترین آنان عنوان قهرمانی مسابقات قهرمانی کشور در رده‌های سنی خردسالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان کشور، عضویت در تیم ملی به مدت 10 سال در رده‌های سنی جوانان، امید، بزرگسالان کشور بوده است.
وی افزود: همچنین مربیگری در تیم‌های ملی جوانان، امید و بزرگسالان به مدت 9 سال از جمله سوابق درخشان این پیشکسوت ورزشی است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول