اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه عاشورا:

کاروان راهیان نور مولفه‌های امنیت ملی را افزایش می‌دهد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه عاشورا گفت: اعزام کاروان‌های راهیان نور، مطلوب‌ترین تاثیر را برای افکار و افزایش مولفه‌های امنیتی دارد.

کاروان راهیان نور مولفه‌های امنیت ملی را افزایش می‌دهد
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، علی‌اکبر پورجمشیدیان در همایش استانی و جلسه توجیهی راهیان نور دانش‌آموزان خواهر بسیجی در تبریز، برگزاری اردوی راهیان نور را یک ماموریت بزرگ برای سپاه و بسیج دانست و ضمن تقدیر از برگزارکنندگان مرحله نخست این اردو برای دانش‌آموزان پسر آذربایجان‌شرقی، منظم بودن، برخوردار بودن از مدیریت صحیح و هماهنگ، کاروان‌های راهیان نور این استان را بهتر از دیگر استان‌ها توصیف کرد.
وی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام و نظام با تلاش و بیداری تمام با ایجاد چندین شبکه مجازی و رسانه‌ای هر لحظه جوانان ما را تهدید می‌کنند، گفت: مسئولان باید با آگاهی و بدون غفلت کارهای فرهنگی را به طور جدی و شایسته در جامعه برای آگاه‌سازی جوانان برای مقابله با تهدیدهای دشمنان انجام دهند.
پورجمشیدیان با اشاره به اینکه مردم با اطمینان خاطر فرزندان به خصوص دختران خود را به طور امانت به اردو ی راهیان نور اعزام می‌کنند،گفت: داشتن دقت لازم و کافی، مسئولیت‌پذیری، مراقبت بیشتر از دانش آموزان را در زمان اجرای اردو از سوی مسئولان برگزار کننده خواستار شد.
وی افزود: مطابق هماهنگی‌های قبلی و با تلاش انجام شده، در صورت امکان امسال دانش‌آموزان دختر با قطار و بهترین اتوبوس و شرایط سفر به این اردو  اعزام خواهند شد.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول