اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ویژه رئیس جمهوردر ستاد راهیان نور؛

حلقه روشن راهیان نور متضمن آینده انقلاب است

خبرگزاری فارس: نماینده ویژه رئیس جمهور در ستاد راهیان نور، گفت: حلقه شفاف مسیر راهیان نور متضمن آینده انقلاب و استمرار بخش راه ترسیم شده از سوی امام خمینی (ره) به‌عنوان مهم‌ترین شاخص است.

حلقه روشن راهیان نور متضمن آینده انقلاب است
سیدجمال علی الحسینی در حاشیه بازدید از کاروان راهیان نور بسیج دانش‌آموزی تویسرکان در گفت و گو با خبرنگار فارس، استقبال مردم برای بازدید از مناطق عملیاتی را چشمگیر خواند و اظهار داشت: افزایش درخواست‌های بازدید از مناطق جنگی وظیفه متولیان امر را سنگین کرده است به صورتی که دولت با همکاری و تعامل همه جانبه نهادها و وزارتخانه‌ها با تمام توان در همین راستا زیرساخت‌ها، امکانات و تجهیزات ضروری را برای استفاده زائران این مناطق مهیا کرده است.
وی از گسترش راهیان نور از استان خوزستان به هفت استان کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: راهیان نور در استان‌های آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان، خلیج فارس، بوشهر و هرمزگان نیز به منظور اشاعه ایثار و شهادت در تمام ایام  سال فعال هستند.
نماینده ویژه رئیس جمهور در ستاد راهیان نور تصریح کرد: غنی‌سازی محتوای برنامه‌های تئوری و فکری فرهنگی مبتنی بر چگونگی و چرایی تمام زوایایی دفاع مقدس با هدف کیفی‌سازی این حرکت خودجوش مردمی ضروری است.
وی با اشاره به اینکه کیفی‌سازی راهیان نور باید در اولویت سرفصل امور قرار گیرد نه کمیت، یادآور شد: گسترش معنویات و ارزش‌های اعتقادی ـ انسانی در بطن راهیان نور از توصیه‌های مؤکد مقام معظم رهبری است.
علی‌الحسینی با بیان اینکه محوریت کار راهیان نور ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت است  بیان داشت: نشر و ارائه محصولات و کالاهای فرهنگی از جمله؛ تولید فیلم و عکس، ایجاد زمینه برنامه‌های قرآنی و مسائل معنوی و تهیه و توزیع نرم افزارهای تبلیغاتی به منظور آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی در گستره وسیع متناسب با جامعه هدف بخش کوچکی از حجم وسیع اقدامات ستاد راهیان نور در حوزه فرهنگی محسوب می‌شود.
وی یکی از دستاور ارزشی راهیان نور را  اتحاد همه‌جانبه نیروهای مسلح با دولت خواند و اظهار داشت: هم اندیشی و همگرایی دستگاه‌های اجرایی مرتبط کارکرد و اثرگذاری در حوزه‌های مختلف به ویژه تزریق معنویات در پیکره نسل دانشور جوان نقشی مهم و راهبردی را ایفا می‌کند.
نماینده ویژه رئیس جمهور در ستاد راهیان نور مهم‌ترین شاخصه راهیان نور را تبعیت از ولایت فقیه خواند و تأکید کرد: حلقه شفاف مسیر راهیان نور متضمن آینده انقلاب و استمراربخش راه ترسیم شده از سوی امام خمینی (ره) به عنوان مهمترین شاخص به شمار می‌رود.
وی یادآور شد: مطالعه آثار ارزشمند دفاع مقدس به مثابه گنجینه غنی با درون مایه سرشار از درس و تجربه، اصلی‌ترین مؤلفه در مانوس شدن با شهدا و شناخت آگاهانه اندیشه و افکار متعالی آنها است.
علی‌الحسینی در بخش پایانی سخنان خود ایجاد زمینه‌های آشنایی نسلی که جنگ را لمس نکرده را واجب دانست و تصریح کرد: متولیان امر باید در چارچوب یک برنامه مدون منسجم در بازه زمانی مشخص قبل از اعزام دانش‌آموزان و دانشجویان بسیجی به مناطق عملیاتی فرهنگسازی‌های لازم را با بهره‌مندی از کارشناسان امر در حوزه مربوطه انجام دهند.
انتهای پیام/ح10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول