اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

با مدیرانی که با سرمایه‌گذاران تعامل مناسبی ندارند برخورد می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: با مدیرانی که با سرما‌یه‌گذاران برخورد و تعامل خوبی نداشته باشند به شدت برخورد می‌شود.

با مدیرانی که با سرمایه‌گذاران تعامل مناسبی ندارند برخورد می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمد حسین جهانبخش پیش از ظهر امروز در نشست فرصت‌های سرمایه‌گذاری دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر اظهار داشت: همچنین با کسانی که در امر سرمایه‌گذاری کار شکنی می‌کنند نیز برخورد قضایی می‌شود.
وی افزود: یکی از موانع سرمایه‌گذاری در استان عدم هماهنگی و همکاری بانک‌ها با دستگاه‌های اجرایی است و باید برای رفع این مشکل بانک‌ها عزم خود را جزم کنند.
استاندار بوشهر تصریح کرد: باید به سمت و سوی جذب سرمایه‌گذاران بومی برویم و برای این امر جلساتی با بوشهری‌های مقیم خارج استان و کشور داشته باشیم.
جهانبخش با بیان اینکه تهیه بسته جامع ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان بوشهر ضروری است، اضافه کرد: کویت و عراق اطلاعاتی درمورد ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری استان بوشهر از ما درخواست کرده اما بسته جامعی در این زمینه نداریم.
وی خاطر نشان کرد: بانک اطلاعات سرمایه‌گذاری باید تهیه شود تا ظرفیت‌های استان را به خوبی معرفی کنیم.
استاندار بوشهر اطلاع رسانی از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های سرمایه‌گذاری در بوشهر از سوی رسانه ملی را خواستار شد و گفت: هنوز مدیران اقتصادی و صنعتی استان بوشهر برای معرفی ظرفیت‌های خود از طریق شبکه جهانی جام جم اقدامی نکردند.
جهانبخش گفت: 35 درصد سود سرمایه‌گذاری را در پارس جنوبی تضمین می‌کنیم اما این موضوع را به خوبی به اطلاع سرمایه‌گذاران نرساندیم.
وی گفت: سفر فعالان و مدیران اقتصادی به کشورهای خارجی، استان‌های دیگر برای معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری استان و استفاده از طرح‌های سرمایه‌گذاری دیگر استان‌ها باید انجام شود.
استاندار بوشهر افزود: اهلیت کسانی که می‌خواهند در استان بوشهر سرمایه‌گذاری کنند به ویژه سرمایه‌گذاران خارجی باید از طرف نهادهای امنیتی و اطلاعاتی تضمین شود.
جهانبخش شناسایی مشکلات سرمایه‌گذاری در بانک‌ها و ادارات کل را خواستار شد و تصریح کرد: میز سرمایه‌گذاری استان بوشهر باید فعال شود.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول