اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران مازندران:

مازندران در جذب قهرمانان بسیجی موفق بود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج ورزشکاران مازندران گفت: این سازمان در جذب قهرمانان و ملی‌پوشان تا حدودی زیادی موفق کار کرد.

مازندران در جذب قهرمانان بسیجی موفق بود
محمدعلی فلاح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: در حال حاضر حدود 150 هزار ورزشکار در رشته‌های مختلف در استان در دو بخش آقایان و بانوان فعالیت ورزشی دارند که بیش از نیمی از آنها عضو بسیج ورزشکاران هستند.   
وی مهم‌ترین هدف این سازمان را آشنایی ورزشکاران با جنگ نرم دشمن و روشنگری و بصیرت عنوان کرد و افزود: با برگزاری کلاس‌های مختلف توسط اساتید دانشگا‌ه، قهرمانان و ورزشکاران بسیجی از سیاست روز جامعه اسلام و کشورهای بیگانه غرب و شرق آگاه می‌شوند.
رئیس سازمان بسیج ورزشکاران مازندران از برگزاری اردوهای مختلف تفریحی، زیارتی و بازدید از مناطق جنگی جنوب و غرب راهیان نور خبر داد و اظهار داشت: ورزشکاران زن و مرد در اعیاد مختلف به مشهد مقدس، شیراز، اصفهان و مناطق جنگی جنوب و شرق اعزام می‌شوند.
فلاح در ادامه از افتتاح کانون بسیج ورزشکاران شهرستان نور خبر داد و تصریح کرد: در افتتاح کانون بسیج نور، عابدی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور، توکلی فرمانده سپاه ناحیه نور و کلیج رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان حضور داشتند که نصیری به عنوان نخستین رئیس این کانون معرفی شد.
وی افزود: در دو ماه گذشته قبل از مسئولیت من، فقط دو شهر ساری و آمل در کانون بسیج ورزشکاران فعالیت داشتند که با حضورم در این سازمان در این مدت پنج شهر بابل، عباس آباد، نکا، نور و تنکابن دارای کانون بسیج ورزشکاران شدند و فعالیت خود را در جذب ورزشکاران بسیجی زن و مرد آغاز کردند.
رئیس بسیج ورزشکاران مازندران از تعامل و همفکری بسیار خوب با اداره کل ورزش و جوانان استان خبر داد و خاطرنشان کرد: این دو سازمان از هر نظر همکاری متقابل با هم دارند.
وی در پایان از برگزاری نشست فرهنگی و قرآنی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان در استان خبر داد و اظهار داشت: نخستین موسسه قرآنی در سطح کشور در استان فعالیت می‌کند که هم‌کنون این موسسه در سه کلاس ورزشی شهرهای ساری و بهشهر قبل و بعد از هر کلاس ورزشی با حضور ورزشکاران و مربیان برگزار می‌‌شود.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول