اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول عقیدتی- سیاسی سپاه انصارالحسین(ع) خبر داد

حضور 200 نفر در دوره‌های تربیت تعالی همدان

خبرگزاری فارس: مسئول عقیدتی- سیاسی سپاه انصارالحسین(ع) گفت: در سطح استانی دوره‌های تربیت تعالی 200 نفر از فرماندهان و واحدهای مقاومت بسیج دانش‌آموزی و شورای کانون بسیج مستضعفین حضور یافتند.

حضور 200 نفر در دوره‌های تربیت تعالی همدان
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، عباس قربانی پیش از ظهر امروز در آغاز دوره تربیت تعالی فرماندهان و واحدهای مقاومت بسیج دانش‌آموزی و شورای کانون بسیج متخصصین در همدان اظهار کرد: دوره تربیت تعالی در سه سطح ناحیه، استان و کشوری برگزار می‌شود که در دوره استانی 403 نفر مد نظر قرار دارند که 200 نفر دعوت شدند.
وی با بیان اینکه 28 دی ماه دوره ویژه خواهران برگزار می‌شود، افزود: دوره کشوری تربیت تعالی ویژه گردان‌های عاشورا و الزهرا و مدیران کانون‌هاست که تاکنون 60 درصد برنامه در سطح ناحیه و کشوری اجرا شده است.
مسئول عقیدتی- سیاسی سپاه انصارالحسین(ع) تصریح کرد: موضوعات پیش‌بینی شده برای دوره‌ها تربیت تعالی مشترک است اما به فراخور نیاز افراد، اساتید مباحث را تنظیم می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه این دوره‌ها ضمن خدمت محسوب می‌شود، بیان داشت: دوره‌های تربیت تعالی 17 ساعت است که پنج ساعت غیر حضوری است.
 قربانی با بیان اینکه برای این ساعات کتاب اصولگرایی انتخاب شده است، ادامه داد: 50 سئوال در این کتاب‌ها قرار دارد که باید توسط افراد تکمیل شود.12 ساعت این دوره نیز حضوری است که در دو روز پیش بینی شده بود که به دلیل کمبود اعتبارات این دوره به یک روز تقلیل یافت.
مسئول عقیدتی ـ سیاسی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خاطرنشان کرد: موضوعات دوره حضوری در خصوص هدایت، اخلاق تربیتی خانواده و احکام اقتصادی خانواده است که در یک کتاب به عنوان نسیم معرفتی بسیج تدریس می‌شود.
وی در پایان سخنانش اذعان داشت: هدف دوره بصیرت‌افزایی به بسیجیان و فرماندهان، نیاز علمی و تغذیه فکری فرماندهان و مدیران است.
انتهای پیام/خ۳۰/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول