اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین:

بسیج پاک بودن و مدیر بودن را به رخ دشمنان کشیده است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین گفت: بسیج پاک بودن و مدیر بودن را به رخ دشمنان کشیده است.

بسیج پاک بودن و مدیر بودن را به رخ دشمنان کشیده است
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین سردار سالار آبنوش عصر امروز در مراسم امضای تفاهمنامه دانشگاه علوم پزشکی قزوین و بسیج سازندگی سپاه صاحب‌الامر (عج) اظهار داشت: این تفاهمنامه‌ها هیچ سود ریالی و غیر ریالی برای ما ندارد مگر اینکه پاک بودن و مدیر بودن را به رخ دشمنان خود بکشیم و بگوییم می‌توان پاک بود و مدیر بود و خوب هم اداره کرد.
وی با تاکید بر نقش مهم و راهگشای بسیج اقشار تاکید کرد: بسیج اقشار در جهت سرعت بخشیدن، سریع به نتیجه رساندن و مدیریت کارآمد به وجود آمده است.
سردار آبنوش با اشاره به تهدیدات نرم دشمن، خاطر نشان کرد: هدف دشمن سکولار و بی‌دین این است که بگوید نظام مقدس جمهوری اسلامی که نظام مبتنی بر دین است، کارآمد نبوده و نمی‌تواند موثر باشد و در مقابل ما به عنوان بسیجی می‌گوییم نظام مبتنی بر دین با بسیج نه تنها کارآمد بوده بلکه مفید نیز است.
فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) ادامه داد: ما وارث انقلابی هستیم که رویکردهای اشتباه غربی را شکسته است، متاسفانه برخی چارچوب‌ها مانند بوروکراسی اداری چنان نهادینه شده است که برخی فکر می‌کنند قانون است اما بسیج واژه‌ای است که برای حرکت‌های سخت و برداشتن همین چارچوب‌های غلط و غربی، گام به میدان نهاده است.
وی اضافه کرد: بسیج سازندگی آمده تا مدیران کارآمد را معرفی کند و اقشار محروم را از این نعمات بهره‌مند کند، جامعه‌ای سالم است که روح سالم داشته باشد و روح سالم نیز در جسم سالم است، اگر جسم و جان مریض باشد اراده نیز قوی نخواهد بود.
سردار آبنوش در رابطه با اهداف انعقاد این تفاهمنامه بیان کرد: این تفاهمنامه‌ها را امضا می‌کنیم تا شهد شیرین آن را قشر مظلوم و محروم بچشند و برای اسلام و انقلاب دعا کنند، خداوند آنقدر بزرگ است ولی با این بزرگی در دل‌های کوچک مظلومین است لذا باید بتوانیم رضایت خدا را در این دل‌های شکسته برآورده کنیم تا برای برقراری اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی دعا کنند.
انتهای پیام/آ30/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول