اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خبرخوش به کشاورزان فارسی

هوای فارس آخر هفته بارانی می‌شود / ارتفاعات فارس سفیدپوش می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیر کل هواشناسی استان فارس گفت: از اواسط روز پنج شنبه 22 دی ماه جاری، از سمت غرب و جنوب غرب سامانه بارشی فعال این استان را در بر می‌گیرد.

هوای فارس آخر هفته بارانی می‌شود / ارتفاعات فارس سفیدپوش می‌شوند
عبدالکریم جامع امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: این سامانه به تدریج در تمام این استان مستقر شده و تا روز شنبه فارس را فرا گرفته و بعد از ظهر این روز از استان خارج می‌شود.
جامع بیان داشت: بر این اساس، بارش باران، رگبار رعد و برق و وزش باد شدید برای نقاط مختلف استان پیش‌بینی می‌شود و در نقاط مرتفع احتمال بارش برف وجود دارد.
وی ابراز داشت: پس از عبور این سامانه، احتمال کاهش دما بین سه تا هشت در جه در تمام نقاط استان فارس وجود دارد.
مدیر کل هواشناسی استان فارس ادامه داد: آسمان این استان از امروز تا روز پنج‌شنبه نیز ابری و نیمه‌ابری می‌شود و در برخی نقاط نیز بارش‌هایی پراکنده اتفاق می‌افتد.
به گزارش فارس، در شبانه‌روز گذشته در شهرستان‌های سپیدان 8،6 میلی‌متر، ارسنجان 6، استهبان 2،6 ،تخت جمشید 2،4، جهرم 9، داراب 1،7، سد درودزن 3،4، زرقان یک میلی‌متر، زرین دشت 1،5، شیراز 6،4، فراشبند 6،8، فسا 2،9، فیروزآباد 7،6، قیروکارزین 1،4، کازرون 9،4، ممسنی 14،3 و نی ریز 1،4 میلی‌متر بارش باران داشتیم.
انتهای پیام/غ20/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول