اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با همکاری وزارت ورزش و استانداری قم

ورزشگاه شهید حیدریان قم تجهیز می‌شود

خبرگزاری فارس: وزارت ورزش و جوانان و استانداری قم به منظور توسعه و تکمیل مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

ورزشگاه شهید حیدریان قم تجهیز می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، موضوع تکمیل و تجهیز مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم از جمله مسائل بسیار مهمی است که بعد از واگذاری دائمی آن به اداره کل ورزش و جوانان در یک سال اخیر در قم مورد توجه قرار دارد.
با توجه به اینکه مجموعه ورزشی بزرگ شهید حیدریان در مرکز شهر مقدس قم واقع شده و در واقع اهالی ورزش آن را به عنوان قلب ورزش قم لقب داده‌اند، بسیاری از فعالیت‌های ورزشی اعم از قهرمانی، همگانی و آموزشی در این مجموعه صورت می‌گیرد.
مسئولان استانداری قم و وزارت ورزش و جوانان در تلاش برای برآورده کردن نیازهای جوانان و جامعه ورزش قم، تفاهم‌نامه‌ای به منظور تکمیل و تجهیز این مجموعه امضاء کردند.
در بخشی از متن این تفاهم نامه که به امضای دکتر محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان و همچنین حجت الاسلام والمسلمین موسی پور استاندار قم رسیده، آمده است: با عنایت به اینکه بخش‌هایی از ورزشگاه مذکور به دلیل قدیمی بودن و عدم بهره‌برداری دچار آسیب دیگی گردیده و قابلیت استفاده از آن برای جوانان و ورزشکاران استان مقدس قم را محدود ساخته است.
بر اساس به منظور جلوگیری از تبعات منفی از عدم بهره برداری کامل و انجام بازسازی قسمت‌های آسیب دیده، تفاهم نامه‌‌ای بین استانداری قم و وزارت ورزش و جوانان تنظیم و تصمیماتی مورد توافق قرار گرفت که بر اساس آن مقرر شد تا پایان سال مالی 1390 تعهدات یاد شده عملیاتی شود.
در بخش نخست این تفاهم نامه همکاری، استانداری قم متعهد شده است که از محل اعتبارات استانی نسبت به اجرای زمین چمن مصنوعی در مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم مطابق با آخرین استانداردهای مورد تایید فدراسیون فوتبال اقدام کند.
همچنین وزارت ورزش و جوانان متعهد شد از محل منابع ملی نسبت به اجرای پیست دو و میدانی مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم از جنس تارتان مطابق با آخرین استانداردهای مورد تایید فدراسیون دو و میدانی اقدام لازم را به عمل بیاورد.
از سوی دیگر مقرر شد اداره کل ورزش و جوانان استان قم نسبت به انجام تعمیرات اساسی سایر قسمت‌های آسیب دیده مجموعه ورزشی شهید حیدریان از محل منابع استانی اقدام کند.
مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم در حال حاضر با در اختیار داشتن سالن دو هزار نفری، سالن وزنه برداری، سالن کشتی، زورخانه شهید فهمیده، استخر کوثر، زمین‌های تنیس، زمین فوتبال، پیست دو و میدانی، سالن شهید رضائیان و تالار بدمینتون مجهزترین مجموعه ورزشی در شهر مقدس قم است که البته ساختمان اداره کل ورزش و جوانان استان قم نیز در آن واقع شده است.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول