اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تبلیغات سپاه استان سمنان تاکید کرد

بهره‏گیری از امکانات رسانه‏ها در تبیین فرهنگ امر به معروف

خبرگزاری فارس: معاون تبلیغات سپاه استان سمنان بر لزوم بهره‏گیری از امکانات رسانه‏ها برای ترویج امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد.

بهره‏گیری از امکانات رسانه‏ها در تبیین فرهنگ امر به معروف
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه سمنان، علیرضا رجبی در جلسه کمیته رسانه‏ها و تبلیغات که با موضوع راهکارهای ترویج امر به معروف و نهی از منکر در رسانه‏ها در سالن جلسات فرماندهی سپاه استان سمنان برگزار شد، اظهار داشت: باید با برنامه‏ریزی منظم از همه امکانات رسانه‏ای در ترویج امر به معروف و نهی از منکر بهره برد.
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به اینکه باید تعریف جامعی از رسانه ارائه کرد، افزود: رسانه باید در تمام ابعاد و قابلیت‏ها تعریف شود و ظرفیت هر کدام از این رسانه‏ها و نهادهای مرتبط با رسانه‏ها نیز مشخص شود.
رجبی با بیان اینکه ماندگاری یک موضوع در یک رسانه مکتوب نسبت به صدا و سیما بیشتر است، افزود: یک بخش از رسانه‏های جامعه نیز روابط عمومی‏های ادارات هستند که باید در مجموعه سازمانی خود ترویج‏دهنده معروفات و ارزش‏های الهی باشند.
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تاکید کرد: روابط عمومی ادارات می‏توانند در نشریه‏های درون سازمانی خود، بخشی را به موضوع امر به معروف و نهی از منکر اختصاص دهند؛ چرا که در همه کارها امر به معروف و نهی از منکر در اولویت نخست قرار دارد.
رجبی در پایان تصریح کرد: انسان همواره نیازمند تذکر است اما در ارائه تذکر باید به قدری هنرمندانه ورود پیدا کرد که دلزدگی و تنفر ایجاد نشود و این کارکرد هنرمندانه توسط رسانه‏ها و با شیوه‏های تبلیغی قابل تحقق است.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول