اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر آموزش و پرورش:

تولید علم به عزت بخشی ایران تبدیل شده است

خبرگزاری فارس: معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی گفت: تولید علم در کشورمان به نقطه اعلای عزت بخشی ایران تبدیل شده است.

تولید علم به عزت بخشی ایران تبدیل شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی باقرزاده صبح امروز در گردهمایی گروه بهبود کیفیت سوادآموزی استان اردبیل اظهار داشت: کاری که در استان اردبیل در حوزه آموزش و پرورش در سال‌های اخیر انجام شده اقدام مثبت و با مزایای نسبی همراه بوده به طوری که تلاش شده با همراهی دستگاه‌های ذیربط تحول اساسی و بنیادین در بخش‌های مختلف تحقق پیدا کند.
 وی با درود و صلوات به روح بلند 41 هزار شهید معلم و دانش‌آموز شهید کشور و همچنین شهدای استان اردبیل ابراز داشت:امروز صحنه مبارزه جمهوری اسلامی ایران با نظام استکباری به نام حق و باطل به صحنه رویارویی نظام انسانی و اسلامی با نظام شیطانی تبدیل شده است.
رئیس سازمان نهضت سوادآموزی ادامه داد: در این میدان سهمگین استکبار جهانی با ستیز بی رحمانه به میدان آمده تا بتواند اندیشه‌های خود را به اثبات برساند.
این مسئول گفت: رمز ماندگاری ما در این مبارزه سرسختانه احیای شعار مکتب امام حسین(ع) و حادثه عظیم عاشوراست که نباید در برابر ظالمان و نظام‌های استکباری تسلیم شد و اراده را واگذاشت.
باقرزاده ادامه: آمریکا امروز با بیش از 16 تهدید جدی بر اساس ارزیابی‌های کلی مواجه است که چهار مورد از این تهدیدها مربوط به نظام انقلاب اسلامی است که همیشه استکبار جهانی به ویژه آمریکا از آن هراس و نگرانی دارد.
وی یکی از این نگرانی‌ها را مربوط به قدرت رو به افزایش دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: انقلاب اسلامی به سرعت در حال نفوذ و گسترش در حوزه‌های مختلف است و در برابر هر تهدیدی نیز با جدیت و توان کامل ایستادگی می‌کند.
این مسئول دومین شاخصه ترس استکبار جهانی از انقلاب اسلامی را رشد نظامی جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: کشورمان در اغلب رشته‌ها و شاخه‌ها با نوآوری و دستیابی به فنون جدید توانسته شاخص‌ترین فعالیت‌ها و اقدامات را انجام داده و در عرصه جهانی نیز سرآمد محسوب شود.
 وی ادامه داد: امروز توان نظامی ایران به قدری بالاست که حاضر است 500 کیلومتر خارج از آبهای محدوده خود مانور برگزار کرده و با جدیدترین امکانات نظامی و تسلیحات نظامی بتواند رعب و وحشت به دل دشمن بیندازد.
معاون وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: این قدرت به قدری از سوی نظام‌های استکباری ناشناخته و مبهم است که سبب شده همچنان در سردرگمی به سر ببرند و از دستاوردهای خودکفایی ایران در عرصه فناوری و علوم نظامی در بهت و حیرت به سر ببرند.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی دیگر قدرت رو به فزونی ایران را مربوط به مولفه رشد اقتصادی ایران اعلام کرد و ابراز داشت: به رغم نزول قدرت اقتصادی در دنیا و اعمال ریاضت‌های اقتصادی در بسیاری از کشورهای غربی تولید ناخالص و صادرات ایران رو به افزایش است و ما در بسیاری از فرایندهای اقتصادی روند مثبتی را شاهد هستیم.
رئیس سازمان نهضت سوادآموزی در ادامه به آهنگ رشد روز افزون علمی ایران در منطقه و حتی سطح بین‌المللی اشاره کرد و گفت: کشورمان در تولید مقالات علمی و چاپ آن در مجلات بین‌‌المللی رشد 15 برابری داشته به طوری که در بسیاری از رشته‌ها و دیگر فنون شاهد حضور موفقیت آمیز دانشمندان ایرانی و همچنین کسب رتبه‌های تک رقمی هستیم.
انتهای پیام/صا10/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول