اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 خبر داد

تجهیز ایستگاه‌های اتوبوس شهرری به پیام‌های ترافیکی

خبرگزاری فارس: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 با اشاره به اهمیت آگاهی شهروندان گفت: ایستگاه‌های اتوبوس شهرری به پیام‌های آموزش ترافیک تجهیز شدند.

تجهیز ایستگاه‌های اتوبوس شهرری به پیام‌های ترافیکی
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، علیرضا اسفراینی‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار کرد: پیام‌های آموزشی ترافیک برای بالا بردن آگاهی شهروندان در ایستگاه‌های اتوبوس شهرری نصب شده است.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 گفت: به منظور ارتقای آگاهی شهروندان و ترغیب آنان در استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی ایستگا‌ه‌های اتوبوس این منطقه به پیام‌های آموزش ترافیک مجهز شد.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: در راستای ترغیب شهروندان در استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی و ارتقای آگاهی آنان، 130 عدد از ایستگاه‌های اتوبوس سطح منطقه به پیام‌های آموزش ترافیک مجهز شدند.
اسفراینی‌نژاد با اشاره به اهمیت آموزش مفاهیم ترافیکی عنوان کرد: طراحی گرافیکی این پیام‌ها به صورتی است که سبب جلب توجه شهروندان شده و تاثیر یادگیری عمیقی را به جای می‌گذارد. 
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 در پایان به ایمن‌سازی بزرگراه‌های سطح منطقه را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: برای ایمن‌سازی و رفع خطرات احتمالی تصادف خودروها، یک هزار و 850 رفلکتور شیشه‌ای چشم ببری در رمپ و لوپ و جناغی‌های واقع در بزرگراه شهید آوینی و رمپ آزادگان غرب نصب شد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول