اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مدت 17 روز صورت گرفت

کشف 32 کیلو ماده مخدر در گیلان / کاهش سن اعتیاد در گیلان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان از کشف 32 کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری 757 نفر در مدت 17 روز در دی ماه امسال در این استان خبر داد.

کشف 32 کیلو ماده مخدر در گیلان / کاهش سن اعتیاد در گیلان
محمد حسین کارگرنیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به کشف مواد مخدر در گیلان اظهار داشت: در مدت 17 روز از دی ماه امسال مقدار 32 کیلوگرم ماده مخدر شامل 20 کیلو تریاک، هفت کیلو شیشه و دیگر مواد مخدر در نقاط مختلف استان کشف و ضبط شد.
 
*دستگیری 757 نفر عوامل مواد مخدر گیلان در مدت 17 روز
وی درباره تعداد دستگیرشدگان در مدت مذکور اظهار داشت: در این مدت 757 نفر متشکل از زن و مرد فروشنده، خریدار و مصرف کننده مواد مخدر دستگیر شدند و یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر نیز شناسایی و متلاشی شد.
این مسئول به اجرای دو طرح ویژه در سطح استان اشاره کرد و بیان داشت: در مدت مذکور دو طرح با عناوین طرح جمع‌آوری معتادان پرخطر و طرح پاکسازی نقاط آلوده در سطح استان اجرا شد.
به گفته وی در طرح جمع‌آوری معتادان پرخطر 160 نفر و در طرح پاکسازی نقاط آلوده 107 نفر در گیلان دستگیر شدند.
 
* کاهش سن اعتیاد در گیلان
کارگرنیا با هشدار درباره کاهش سن اعتیاد در استان تصریح کرد: با توجه به سیاست جدید قاچاقچیان مواد مخدر در زمینه جذب جوانان به مصرف مواد مخدر، سن اعتیاد در گیلان کاهش یافته است که برای مقابله با این معضل خانواده‌ها نقش مهم و اساسی دارند.
وی یادآور شد: خانواده‌ها نسبت به رفت و آمدهای فرزندان خود و حضور آنها در جمع همسالانشان توجه بیشتری داشته باشند و با رفتاری مناسب و منطقی این ذهنیت که والدین بهترین دوست فرزندان هستند را در آنان تقویت کنند.
انتهای پیام/آ30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول