اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه:

تاکسی‌ها در چارچوب قانون واگذار شوند

خبرگزاری فارس: فرماندار کهگیلویه گفت: تاکسی‌ها باید در چارچوب قانون به افراد دارای شرایط واگذار شوند که هرگونه اعمال سلیقه در این زمینه خلاف قانون است.

تاکسی‌ها در چارچوب قانون واگذار شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، ناصر رضایی در نشست حمل و نقل و سوخت این شهرستان اظهار کرد: جایگاه حمل و نقل بر هیچکس پوشیده نیست و راه‌ها همانند رگ در بدن انسان نقش حیاتی در تکاپوی اجتماعی و زندگی دارند.
فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه در تعامل بین جاده و حمل و نقل، ارتباط شکل می‌گیرد، گفت: حمل و نقل به عنوان قلب تپنده یک کشور است و اگر راه‌ها دچار اختلال شوند همه چیز مختل می‌شود و حیات جامعه با مشکل مواجه می‌شود.
رضایی با اشاره به اینکه حمل نقل یک بحث فرا سازمانی است، خاطرنشان کرد: توجه ویژه و همه‌جانبه به حمل و نقل بسیار حیاتی و مهم است و باید تمام جهات اجتماعی، فرهنگی و امنیتی در برنامه‌ها گنجانده شود.
این مسئول عالی اجرایی شهرستان کهگیلویه یادآور شد: باید در واگذاری تاکسی‌ها به اصل قانون توجه کنیم و در چارچوب قانون عمل کنیم.
رضایی بیان کرد: جدیت در نظارت مهم‌ترین اصل در امر حمل و نقل است و باید همه دستگاه‌ها در این موضوع دخیل باشند تا فضای بی‌اعتمادی در جامعه ایجاد نشود.
وی یادآور شد نظارت باید به‌ طور مستمر و شبانه‌روزی همراه با آموزش ادامه داشته باشد چراکه پایه همه کارها آموزش است.
فرماندار کهگیلویه عنوان کرد: مطالبه اصلی مردم نظارت است و باید به این خواست مردم که جزو حقوق آنها بوده عمل شود.
این مقام عالی اجرایی در شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه در راستای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها بیشترین کمک و یاری از سوی بخش حمل و نقل بود، بیان داشت: بخش حمل و نقل با درایتی که مسئولان و به خصوص رانندگان از خود نشان دادند بر این نکته صحه گذاشتند که در چرخه اقتصاد بازوانی توانمند برای کشور ایران اسلامی هستند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول