اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین‌بار

طرح بارش حمل و نقل در مشهد آغاز شد

خبرگزاری فارس: طرح بارش حمل و نقل به منظور استفاده از ایده‌های نو در راستای عملکرد حمل و نقل شهری با چهار نشست تخصصی در زمینه‌های حمل و نقل ریلی، ترافیک، هوشمندسازی حمل و نقل و حمل و نقل برون شهری، برگزار می‌شود.

طرح بارش حمل و نقل در مشهد آغاز شد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد، دبیر اجرایی این طرح و مشاور جوان شرکت قطار شهری مشهد تصریح کرد: طرح بارش حمل و نقل نخستین بار است در مشهد اجرا می‌شود که ایده‌پردازی آن از هشتم دی ماه 90 آغاز شده و تا پنج فروردین‌ماه 91 ادامه دارد.
محمدرضا زارع برزشی با بیان اینکه ظرفیت نشست‌های تخصصی محدود است، یادآور شد: دانشجویان رشته‌های حمل و نقل و آمار می‌توانند در این طرح شرکت کنند؛ در پایان طرح نیز جوایز نفیسی برای حمایت از ایده‌پردازان در حوزه حمل و نقل شهری در نظر گرفته شده است.
علاقه‌مندان به شرکت در این طرح می‌توانند جهت  ثبت‌نام درنشست‌ها به سایت www.moshaveranejavan.ir  مراجعه و ایده‌های خود را حداکثر تا پنج فروردین‌ماه 91در این سایت به ثبت برسانند.
این طرح به همت گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد و با حمایت سازمان‌های ترافیک، اتوبوس‌رانی، تاکسی‌رانی، پایانه‌ها، حمل بار، معاونت حمل و نقل و شرکت قطار شهری مشهد از 9 بهمن تا 21 اسفند ماه در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار می‌شود.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول