اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان:

ورود قشر دانشگاهی در امور مدیریتی فرآیند توسعه را شتاب می‌بخشد

خبرگزاری فارس: استاندار کردستان با اشاره به تاثیرگذاری قشر دانشگاهی در زمینه کسب موفقیت‌های مختلف، گفت: ورود قشر دانشگاهی در امور جاری و مدیریتی می‌تواند فرآیند توسعه استان را شتاب ببخشد.

ورود قشر دانشگاهی در امور مدیریتی فرآیند توسعه را شتاب می‌بخشد
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا شهبازی عصر امروز در دیدار با اعضای هیئت رئیسه دانشگاه کردستان در سنندج اظهار داشت: موفقیت‌های کسب شده توسط اساتید و دانشجویان دانشگاه کردستان در صحنه‌های علمی کشور موجب افتخار مردم استان است.
استاندار کردستان بیان داشت: امیدواریم در سایه عنایات خداوند متعال و سعی و تلاش اساتید و دانشجویان دانشگاه در سال‌های آینده نیز شاهد تکرار این موفقیت‌ها باشیم.
وی افزود: گسترش آموزش عالی با پرورش انسان‌های فرهیخته و دارای مهارت، کمک شایانی به پیشرفت همه جانبه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جامعه کرده و در مقطع کنونی که به‌حمدالله تعامل و همکاری مثبتی میان مسئولان و مردم وجود دارد ورود قشر دانشگاهی در امور جاری و مدیریتی می‌تواند فرآیند توسعه استان را شتاب ببخشد.
شهبازی تصریح کرد: مجموعه استانداری کردستان ضمن استفاده از تجربیات دانشگاهیان و مشورت گرفتن از آنان، آماده ارائه هرگونه کمک در راستای تقویت دانشگاه کردستان است.
وی اظهار داشت: کمک به دانشگاه در واقع کمک به جامعه و بهترین خدمت به مردم است.
استاندار کردستان در ادامه ضمن تقدیر از تلاش‌های اعضای فعلی هیئت امنای دانشگاه کردستان، افزود: امیدواریم در سال‌های آینده شاهد حضور نیروهای جوان تحصیلکرده و بومی استان در مجموعه هیئت امنای دانشگاه باشیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با گلایه چندین باره از برخی برخورد‌های ناصواب اداری با مردم، گفت: تنها افراد درد کشیده هستند که می‌توانند رنج دیگران را احساس کرده و در زمینه حل مشکلات آنان قدم بردارند.
استاندار کردستان اظهار امیدواری کرد اساتید دانشگاه با تربیت شاگردانی که سختی و رنج‌های اجتماعی را درک می‌کنند ‌بتوانند زمینه گسترش فرهنگ خدمت‌رسانی در جامعه را بیش از پیش فراهم کنند.
شهبازی در پایان خواستار تشکیل کمیته یا ستادی برای پیگیری مشکلات، مسائل جاری و همچنین جذب کمک‌های خیرین آموزشی کشور به دانشگاه شد.
انتهای پیام/ش20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول