اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه کامیاران خبر داد

اعزام 700 دانش‌آموز کامیارانی به مناطق عملیاتی جنوب

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه کامیاران از اعزام 700 دانش‌آموز این شهرستان در بهمن ماه امسال به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس خبر داد.

اعزام 700 دانش‌آموز کامیارانی به مناطق عملیاتی جنوب
به گزارش خبرگزاری فارس از کامیاران محمدرضا شرفبیانی ظهر امروز در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان کامیاران، اظهار داشت: با همکاری سپاه و مدیریت آموزش و پرورش کامیاران در طول سه ماهه فصل پاییز 740 دانش‌آموز مقطع دبیرستان این شهرستان طی دو مرحله در قالب کاروان‌های راهیان‌نور به مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس اعزام شده‌اند.
وی به بازخورد مناسب این حرکت فرهنگی در بین دانش‌آموزان اشاره کرد و گفت: به دلیل استقبال دانش‌آموزان، تعامل بسیار مناسب ادارات شهرستان و کسب رتبه برتر کامیاران در ارزشیابی کشوری و استانی به دلیل پشتیبانی مناسب از این اقدام فرهنگی و ارزشی، در بهمن ماه امسال 700 دانش‌آموز دیگر به این اردوها اعزام می‌شوند.
فرمانده سپاه کامیاران آشنایی نسل جوان با رشادت‌های رزمندگان در دفاع از سرزمین اسلامی ایران در هشت سال جنگ تحمیلی را از اهداف اساسی این اردوها عنوان کرد و افزود: انتقال این رشادت‌ها به نسل جوان امروز موجب حفظ و استمرار بیش از پیش نظام می‌شود.
شرفبیانی به تاثیرات برگزاری اردوهای راهیان‌نور اشاره کرد و گفت: بازدید کاروان‌های راهیان‌نور از مناطق جنگی، عملیاتی دفاع مقدس و لمس رشادت‌‌ها و ایثارگری‌‌های جوانان در آن دوران نقش بسیار مهمی در ارتقای سطح آگاهی و بصیرت نسل جوان امروز در برابر انواع هجمه‌های دشمن دارد.
وی بر ترویج فرهنگ دفاع مقدس در جامعه تاکید کرد و افزود: رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس با اتکا به قدرت لایزال الهی، ابهت استکبار جهانی را در ‌هم شکستند و موجب عزت و بالندگی جمهوری اسلامی در جهان شدند.
فرمانده سپاه کامیاران خاطر نشان کرد: امسال سه هزار دانش‌آموز دختر و پسر شهرستان کامیاران توسط بسیج دانش‌آموزی و اداره آموزش و پرورش راهی سرزمین‌های نور می‌شوند.
شرفبیانی در ادامه با اشاره به عضویت بیش از 38 هزار از مردم این شهرستان در بسیج، افزود: حضور گسترده جوانان و آحاد مردم در رده‌های مختلف بسیج موجب یأس دشمنان و اقتدار بیش از پیش کشور در عرصه‌های مختلف می‌شود.
وی به برنامه‌های مختلف بسیج همچون طرح هجرت 3 به منظور پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان اشاره کرد و گفت: حضور جوانان به ویژه دانش‌آموزان در این طرح موجب پویایی و استفاده بهینه آنان از اوقات فراغتشان می‌شود.
فرمانده سپاه کامیاران پر کردن درست اوقات فراغت جوانان و نوجوانان را از مهم‌ترین راه‌های مقابله و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دانست.
به گفته وی، بسیج سپاه کامیاران در سال گذشته برای خدمت‌رسانی به مردم و رفع محرومیت از مناطق روستایی این شهرستان 2 میلیارد و 800 میلیون ریال را در قالب بهسازی مسجد، مدرسه‌سازی راه روستایی، ساخت غسالخانه و آبرسانی هزینه کرده است.
انتهای پیام/غ10/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول