اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کاراته استان کرمانشاه:

نبود خانه کاراته بزرگ‌ترین مشکل هیئت کاراته کرمانشاه است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کاراته استان کرمانشاه گفت: نداشتن خانه کاراته بزرگ‌ترین مشکل این هیئت است.

نبود خانه کاراته بزرگ‌ترین مشکل هیئت کاراته کرمانشاه است
ناصر محمدصالحی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با اشاره به نبود خانه کاراته در استان اظهار کرد: نداشتن خانه کاراته باعث شده که بسیاری از تمرینات اختصاصی از دست برود، اما با تلاش‌ها و هماهنگی‌های صورت گرفته با اداره تربیت بدنی قول کلنگ خوردن زمین خانه کاراته تا پایان امسال داده شده است.
وی با بیان اینکه کاراته بالاترین آمار ورزشکار در استان را از آن خود کرده است، تصریح کرد: تاکنون 17‌هزار کاراته‌کا در استان مشغول به فعالیت هستند و همچنین بالاترین مدال آسیایی در بین هیئت‌های استان که حدود 460 مدال بوده مربوط به هیئت کاراته است. 
محمدصالحی با اشاره به اینکه هیئت کاراته در بین هیئت‌های استان از نظر عملکرد و میزان مدال کسب شده از رتبه نخست برخوردار است، افزود: با توجه به ظرفیت بالای این رشته از داشتن اسپانسر محروم هستیم. 
وی خاطرنشان کرد: مسابقات جام باشگاه استان در سبک کنترلی در 14 بهمن‌ماه و رقابت‌های کاتا در سبک کنترلی در 21 بهمن‌ماه از جمله رقابت‌هایی است که در ماه آینده برگزار خواهد شد. 
محمدصالحی تصریح کرد: همچنین در بهمن‌ماه حدود 45 کاراته‌کا به مسابقات انتخابی تیم ملی اعزام می‌شوند که محل اعزام برای بانوان در اراک و برای آقایان در تبریز و زنجان است. 
رئیس هیئت کاراته استان کرمانشاه به برگزاری مسابقات آسیایی در مالزی در ابتدای سال 90 اشاره کرد و ادامه داد: تاکنون 20 مسابقه سبکی در استان برگزار شده است.
وی اظهار کرد: در رقابت‌های کاپ آزاد که در دوم دی‌ماه در تهران با حضور 12 کشور برگزار شد؛ میلاد یاری، سامان حیدری، سعید احمدی، مهدی مرادی و سجاد کرمی از جمله نفرات مدال‌آور از استان کرمانشاه بودند.
انتهای پیام/م30/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول