اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل عدم حمایت

سرمایه‌های کاراته کرمان کوچ می‌کنند

خبرگزاری فارس: دارنده عنوان قهرمانی مسابقات کاراته نیروهای مسلح گفت: اسپانسر و حامی برای حمایت از کاراته در کرمان وجود ندارد و به همین دلیل شاهد کوچ سرمایه‌های این رشته از استان هستیم.

سرمایه‌های کاراته کرمان کوچ می‌کنند
ایمان ضیاء‌الدینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: در مسابقات قهرمانی نیروهای مسلح کشور که به میزبانی استان تهران و در سالن ورزشی شهید دستگردی برگزار شد، موفق به کسب عنوان قهرمانی و مدال طلای مسابقات کاراته در سبک شوتوکان JKA شدم.
وی افزود: این مسابقات با حضور تیم‌های مختلفی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی، نیروی انتظامی، ستاد کل نیروهای مسلح، سازمان قضایی نیروهای مسلح و سازمان صنایع و دفاع در سطح بسیار خوبی برگزار شد.
ضیاء‌الدینی با اشاره به انجام هفت مسابقه برابر هفت حریف تا به‌ دست آوردن کسب عنوان قهرمانی این مسابقات گفت: حریفان حاضر در این مسابقات نفرات سختکوشی بودند اما با اتکا به دستورات مربیان و به توانایی‌هایم توانستم برابر آنها پیروز شوم.
وی با اشاره به آغاز فعالیتش در رشته کاراته از سال 77 گفت: نفراتی چون استاد محسن رشیدی، مسعود دانشور، علیرضا سعیدی و علیرضا احمدی مربیان من طی این چند سال بوده‌اند و فرزاد فروزی نیز به عنوان مربی بدنساز تلاش زیادی برای موفقیتم انجام داد و باید از تمام آنها تشکر و قدردانی کنم.
وی با بیان اینکه کاراته در استان کرمان از استعدادهای خوبی برخوردار است، بیان کرد: اسپانسر و حامی برای حمایت از این رشته و سبک‌های مختلف آن وجود ندارد و به همین دلیل شاهد مسائلی چون کوچ سرمایه‌های این رشته و قرار گرفتن کرمانی‌ها در قالب تیم‌های سایر استان‌ها در مسابقات مختلف هستیم.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول