اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز:

بخش ارتوپدی بیمارستان امام رضا تبریز به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: از بخش ارتوپدی بیمارستان امام رضا (ع) تبریز با حضور مسئولان ارشد دانشگاه علوم پزشکی تبریز بهره‌برداری شد.

بخش ارتوپدی بیمارستان امام رضا تبریز به بهره‌برداری رسید
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز،از بخش ارتوپدی بیمارستان امام رضا (ع) تبریز با حضور مسئولان ارشد دانشگاه علوم پزشکی تبریز بهره‌برداری شد.
علیرضا یعقوبی در این مراسم اظهار کرد: راه‌اندازی این بخش که از مصوبات دور دوم سفرهای ریاست جمهوری بود به لطف خدا جامه تحقق به خود گرفت که با 32 تخت و هزینه‌ای بالغ بر 2.5 میلیارد تومان آماده ارائه خدمات سلامت شده و 13 نفر اعضای هیئت علمی و 39 نفر رزیدنت در خدمت بیماران است.
وی خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی این بخش نیاز به انتقال بیماران تصادفی شدید به مرکز آموزشی درمانی شهدا مرکز سنترال تصادف و جراحی مرتفع شده و برای قسمت آموزش و پژوهش بهتر رزیدنت‌ها و بهره‌مندی اساتید بخش‌های مغز و اعصاب و جراحی عمومی برای آموزش و پژوهش نیروهای خود و کاهش بار ترافیک بیماران مرکز شهدا و در نهایت افزایش میزان رضایتمندی بیماران را در پی خواهد داشت.
قائم مقام وزیر در استان در ادامه افزود: این بخش علاوه بر خدمت‌رسانی به بیماران خارجی پاسخگوی بخش توریسم درمانی نیز بوده و با توجه به فرسودگی و ازدحام بیمار در مرکز شهدا این قسمت با دارا بودن استانداردهای جهانی و تمیز و شیک بودن فضای بستری بیمار موجب دریافت بهینه و اصولی درمان نیز خواهد شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز از تلاش‌های دانشگاه، مدیران بیمارستان امام رضا(ع) و گروه پرتوان و فعال ارتوپدی تشکر کرده و ابراز امیدواری کرد، در آینده‌ای نه چندان دور شاهد راه‌اندازی بخش ارتوپدی در بیمارستان‌های طالقانی و سینا نیز باشیم. 
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول