اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال خبر داد

اجرای 15 کیلومتر شبکه فاضلاب تا پایان سال جاری

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خلخال گفت: تا پایان سال جاری 15 کیلومتر شبکه آب و فاضلاب در شهرستان خلخال اجرایی می‌شود.

اجرای 15 کیلومتر شبکه فاضلاب تا پایان سال جاری
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ذبیح‌الله عبداللهی پیش از ظهر امروز در بازرسی از عملکرد آب و فاضلاب شهری خلخال اظهار داشت: 140 کیلومتر شبکه آب و فاضلاب در خلخال وجود دارد که تا پایان سال جاری 15 کیلومتر نیز در شهرک‌های کاشانی، اسلام‌آباد و خیابان شهدا اجرایی خواهد شد.
وی با یادآوری اینکه در سال آینده در حوزه آب و فاضلاب شهری خلخال توسعه عظیمی را شاهد خواهیم بود، خاطرنشان کرد: شبکه آب خلخال 50 سال قدمت دارد که در پنج سال گذشته 40 درصد هدر رفت آب را در این منطقه شاهد بودیم.
این مسئول اضافه کرد: با کارشناسی و تعمیرات در بعضی از مسیرها این هدر رفت در سال گذشته به 20 درصد رسیده که از متوسط استانی 35 درصد پایین‌تر است.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این بازدید رئیس آب و فاضلاب شهری خلخال نیز اعتبار آب و فاضلاب شهری این شهرستان در سال جاری را 700 میلیون تومان اعلام کرد.
ولی‌الله سلیمی اظهار داشت: روزانه 10 تا 15 انشعاب فاضلاب در خلخال واگذار می‌شود که 15 کیلومتر شبکه‌گذاری نیز تا پایان سال انجام می‌شود.
وی ادامه داد: ‌در بخش آبرسانی به مسکن مهر در شهرک صنعتی ایثار خلخال انشعاب آب و فاضلاب برقرار شده و در مسکن مهر شهرک دانش و خیابان اصلی این شهرک نیز در حال نصب انشعاب در واحدهای توانیر شهرک دانش هستیم.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همچنین فرماندار خلخال در بازدید از ادارات صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی خلخال نیز خواستار فعال شدن واحدهای نیمه تعطیل و تعطیل در شهرک صنعتی خلخال شد.
عبداللهی از اداره بازرگانی خواست واحدهای موجود را در راستای توسعه صنعت شهرستان به متقاضیان تحویل دهند.
در این بازدید سلیم کریمی رئیس اداره تعزیرات خلخال نیز از رسیدگی به 834 پرونده تخلفاتی در 9 ماه سال جاری در خلخال خبر داد.
انتهای پیام/صا20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول