اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور محمدرضا طالقانی صورت می‌گیرد

برگزاری مراسم سالگرد درگذشت غلامرضا تختی در شاهین‌شهر

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری شاهین‌شهر گفت: فردا به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد درگذشت جهان پهلوان تختی مراسم بزرگداشت وی در شاهین‌شهر اصفهان و با حضور محمدرضا طالقانی به عنوان یکی از پیشکسوتان کشتی برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم سالگرد درگذشت غلامرضا تختی در شاهین‌شهر
سیدرسول هاشمیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به ضرورت گسترش فرهنگ پهلوانی در میان مردم اظهار داشت: نقش و جایگاه ویژه مرحوم جهان پهلوان غلامرضا تختی در گسترش فرهنگ پهلوانی در کشور بر هیچ شخصی پوشیده نیست.
وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در راستای اهمیت نقش ورزش و ضرورت توجه به این موضوع اضافه کرد: برگزاری این برنامه‌ها باید دریچه‌ای برای پرداختن به فرهنگ پهلوانی باشد و با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب پرداختن به امر ورزش به معنای امر به معروف است.
مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری شاهین‌شهر تصریح کرد: فرهنگ ورزش و پهلوانی باید در میان مردم و به ویژه جوانان گسترش یابد و شاهین‌شهر نیز به عنوان یکی از شهر‌های ورزشی موجود در استان محسوب می‌شود.
وی با اشاره به چهل و چهارمین سالگرد درگذشت مرحوم جهان پهلوان غلامرضا تختی ادامه داد: فردا به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد درگذشت جهان پهلوان تختی مراسم بزرگداشت وی در شاهین‌شهر اصفهان و با حضور محمدرضا طالقانی به عنوان یکی از پیشکسوتان کشتی برگزار می‌شود.
هاشمیان با اشاره به برگزاری این برنامه در تالار شیخ بهایی شاهین‌شهر تاکید کرد: این برنامه برای نخستین بار در شاهین‌شهر برگزار می‌شود و هفت نفر از پیشکسوتان کشتی نیز در این برنامه مورد تجلیل قرار می‌گیرند.
وی با بیان اینکه اصفهان از مهم‌ترین شهر‌های ورزشی است، افزود: برگزاری این برنامه‌ها نوعی الگو‌سازی از الگو‌های پهلوانی و قهرمانی است و مرحوم غلامرضا تختی نیز از مهم‌ترین الگو‌های پهلوانی و قهرمانی کشور به شمار می‌روند.
مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری شاهین‌شهر بیان داشت: این برنامه توسط سازمان تفریحی شهرداری شاهین‌شهر برگزار می‌شود و وجود قهرمانان و پهلوانان بسیاری در شاهین‌شهر یکی از مهم‌ترین افتخارات این شهر است.
 انتهای پیام/خ20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول