اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان‌شرقی:

100 درصد شهرهای آذربایجان شرقی گازرسانی شده است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان‌شرقی گفت: هم اکنون 100 درصد جمعیت شهری این استان زیرپوشش گاز طبیعی قرار دارند.

100 درصد شهرهای آذربایجان شرقی گازرسانی شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شرکت گاز آذربایجان‌شرقی، ولی‌الله دینی اظهار کرد: با بهره‌مندی 911 روستای استان از نعمت گاز طبیعی و در دست اجرا بودن گازرسانی به 270روستای جدید، این استان رتبه دوم گازرسانی به روستاها را از آن خود کرده است.
وی افزود: گازرسانی به روستاهای استان در سال جاری که با شعار جهاداقتصادی مزین شده و با همت و تلاش هر چه بیشتر کارکنان شرکت گاز بیشترین حجم را به خود اختصاص داده به طوری‌ که در سال‌ جاری 60 روستای استان با زیرپوشش قرار دادن 2 هزار 703 خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شده‌اند.
این مقام مسئول شرکت گاز استان آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: این شرکت با زیرپوشش قرار دادن 225 هزار و 688مصرف‌کننده روستایی استان رتبه دوم و از نظر میزان انشعاب روستایی با نصب 183 هزار و 989 مورد انشعاب مقام سوم را در کل کشور دارا است. 
وی با بیان اینکه هم اکنون 100 درصد جمعیت شهری این استان زیرپوشش گاز طبیعی قرار دارند، تصریح کرد: با گازرسانی به دو شهر "آبش احمد" و "خمارلو" در سال جهاداقتصادی، زمینه کاهش آلاینده‌های زیست محیطی استان آذربایجان‌شرقی و تبدیل به استان سبز فراهم شده است.
دینی اظهار داشت: هم اکنون 641 هزار و 157 خانوار شهری در 59 شهر استان و 191 هزار و 498 خانوار روستایی در 911 روستای استان زیرپوشش گاز طبیعی قرار دارند که علاوه بر گازرسانی به روستاها در سایه همیاری مردم شریف استان و اجرای قانون تحول اقتصادی شاهد رشد بی‌سابقه گازرسانی به واحدهای صنعتی و تولیدی استان در سال‌جاری بوده‌ایم.
وی، متراژ شبکه‌گذاری روستایی را 6 هزار و 425  کیلومتر دانست و ادامه داد: حرکت در راستای اهداف دولت خدمتگزار مبنی بر محرومیت‌زدایی و تحقق توسعه پایدار در سرلوحه امور اجرایی این شرکت قرار دارد که در همین زمینه گازرسانی به روستاهای دورافتاده استان و واحدهای صنعتی متقاضی گاز بیشترین رشد گازرسانی در سال جهاداقتصادی را به خود اختصاص داده‌اند.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول