اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت پینگ‌پنگ لرستان:

پینگ‌پنگ لرستان یکی از برترین‌های کشور است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت پینگ‌پنگ لرستان گفت: پینگ‌پنگ استان لرستان ازتیم‌های باشگاهی برتر کشور است، به طوری که از نظر رتبه‌بندی کشوری جزو هشت تیم اول کشور محسوب می‌شود.

پینگ‌پنگ لرستان یکی از برترین‌های کشور است
محسن اسدبیگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد اظهار داشت: پینگ‌پنگ استان یکی از تیم‌های حاضر در لیگ برتر نونهالان و نوجوانان کشور است، که سال گذشته در لیگ دسته دوم کشور موفق به کسب عنوان قهرمانی شده است.
وی افزود: یکی از مهم‌ترین موانع در مسیر پیشرفت تمام ورزش‌ها عدم وجود بخش خصوصی قوی به عنوان اسپانسر است که باوجود همه این موارد توانسته‌ایم قهرمانان بزرگی را در این رشته پرورش و به باشگاه‌های بزرگ کشور و تیم ملی تقدیم کنیم.
رئیس هیئت پینگ‌پنگ استان لرستان گفت: متأسفانه به علت عدم وجود امکانات لازم بازیکنان بلافاصله پس از ارتقا به سطوح بالاتر جذب تیم‌های سایر استان‌ها می‌شوند.
وی با اشاره به نحوه ارزیابی تیم‌ها در فدراسیون گفت: استان‌ لرستان از نظر امکانات میزبانی مالی قادر به برگزاری مسابقات قهرمانی کشوری نیست، اما خوشبختانه از نظر آموزش جزء استان‌های برتر کشور هستیم.
اسد بیگی با اشاره به برنامه‌های بلند مدت هیئت پینگ‌پنگ لرستان گفت: برنامه بلند مدت هیئت روی سنین پایین و در بحث استعدادیابی است، که در این رابطه ارتباط خوبی با آموزش و پرورش استان برقرار شده و بالغ بر 2 هزار نفر از اعضای هیئت کارکنان آموزش پرورش هستند.
وی با قدردانی از پرسنل آموزش و پرورش لرستان گفت: خوشبختانه با همکاری آموزش و پرورش توانسته‌ایم گام‌های بلندی برداریم و استعداد‌های جدیدی را کشف کنیم، که با تحت پوشش قرار دادن آنان می‌خواهیم به قهرمانان آینده کشور تبدیل شوند.
رئیس هیئت پینگ‌پنگ لرستان در خصوص برنامه‌های کوتاه مدت هیئت گفت: برگزاری کلاس‌های آموزشی مربیان و داوران، تربیت 10 مربی درجه یک و سه مربی فدراسیون از برنامه‌های کوتاه مدت بوده و برای سوق دادن پینگ‌پنگ به رده‌های قهرمانی است.
وی در ادامه با اشاره به اینکه در رابطه با جذب اسپانسر و حضور تیم در مقاطع مختلف موفق عمل کرده‌ایم، گفت: با توجه به اینکه استان در رشته پینگ‌پنگ تیم لیگ برتری دارد، بنا بر این نیاز به سالن مجهز هستیم و اداره ورزش و جوانان باید در زمینه تجهیز سالن‌ها ما را حمایت کند، تا به توانیم مسابقات را در استان برگزار کنیم.
اسد بیگی گفت: در حال حاضر تیم‌ها در سراسر استان فعال هستند و در کلیه شهرستان‌ها سالن داریم، که در حال توسعه امکانات هستیم، اما فعلاً قادر به برگزاری مسابقات کشوری نیستیم.
وی با اشاره به اهمیت ورزش بانوان گفت: عدم وجود سالن اختصاصی ویژه بانوان سبب کاهش تمرینات شده، امیدوارم با اختصاص سالن به بانوان بهای رشته ورزشی در بخش بانوان نیز فعال شود، همچنین کلاس‌های مربیگری برای بانوان برگزار شده است.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول