اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیته داوران و مسابقات فدراسیون تنیس روی میز:

پینگ‌پنگ ورزش مظلوم کشور است

خبرگزاری فارس: عضو کمیته داوران و مسابقات فدراسیون تنیس روی میز گفت: پینگ‌پنگ ورزش مظلوم کشور است و به آن بهایی داده نمی‌شود.

پینگ‌پنگ ورزش مظلوم کشور است
محمد رهیده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: مسابقات خردسالان کشور هر سال به میزبانی استان‌های مختلف کشور برگزار می‌شود و در سال جاری کرمان میزبانی آن را بر عهده دارد و تاکنون در این زمینه موفق بوده است.
مسئول برگزاری مسابقات قهرمانی خردسالان کشور گفت: هدف فدراسیون سرمایه‌گذاری از سن خردسالی است و در سال‌های اخیر به این مسئله مهم توجه شایانی شده و به قطع می‌توانیم در سال‌های بعد بازخورد مثبت آن را شاهد باشیم.
وی بیان کرد: هم‌اکنون در فدراسیون تنیس روی میز در هفت مقطع مسابقات رسمی و کشوری انجام می‌شود که به نظرم این امر یک اتفاق کم‌نظیر در بین تمام فدراسیون‌های مختلف ورزشی است.
رهیده خاطرنشان کرد: در کشور ما استعدادهای فراوانی در این رشته وجود دارد، اما به دلیل اینکه خانواده‌ها می‌دانند بضاعت فدراسیون بسیار ناچیز است و نمی‌تواند به طور دائم از تنیسورها حمایت داشته باشد به صورت خودجوش در پرورش استعدادهای تنیس روی میز نقش دارند و به همین علت است که عمده ورزشکاران ما از خانواده‌ای تنیسور هستند.
وی تصریح کرد: پینگ‌پنگ ما هیچ شانسی برای کسب موفقیت در مسابقات آسیایی، جهانی و المپیک ندارد زیرا از این رشته ورزشی حمایت نمی‌شود و تا زمانی هم که سایه سنگین کشورهایی مثل چین، کره و ژاپن بالای سر ما باشد نمی‌توان با این بضاعت به آینده تنیس روی میز امیدوار بود.
عضو کمیته داوران و مسابقات فدراسیون تنیس روی میز بیان داشت: این رشته ورزشی در کشور ما بسیار مظلوم واقع شده است و کمیته ملی المپیک نیز وقتی می‌بیند ورزشکاران این رشته نمی‌توانند موفقیتی بین‌المللی کسب کنند، حاضر نیست از آنان حمایت داشته باشد زیرا برای آنها فقط ورزش‌های مدال‌آور مهم هستند.
وی عنوان کرد: برای پیشرفت تنیس روی میز باید عزم ملی وجود داشته باشد و تا زمانی که در جزئی‌ترین اقدامات نظیر نداشتن مربی ورزش در مقطع ابتدایی که بیشتر علاقه‌مندان و استعدادهای تنیس در این مقطع وجود دارند، نقص داریم، نمی‌توانیم تا چند سال آینده آینده‌ای امیدوار کننده داشته باشیم.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول