اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت پینگ‌پنگ کرمان:

کردستان قهرمان تیمی پینگ‌پنگ خردسالان شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت پینگ‌پنگ استان کرمان گفت: در رقابت‌های تنیس روی میز قهرمانی کشور، کردستان قهرمان تیمی خردسالان شد.

کردستان قهرمان تیمی پینگ‌پنگ خردسالان شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان محسن بهرامی شامگاه شنبه در حاشیه برگزاری رقابت‌های تنیس روی میز خردسالان کشور که در کرمان برگزار می‌شود در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: رقابت‌های پینگ‌پنگ خردسالان از 18 آذر ماه به مدت سه روز به میزبانی کرمان برگزار می‌شود و در این مسابقات 20 تیم و 56 ورزشکار حضور یافته‌اند.
وی افزود: این مسابقات در قالب رقابت‌های تیمی، انفرادی و دوبل، به صورت حذفی برگزار شد و در نهایت تیم کردستان موفق شد با غلبه بر تیم فارس در بازی فینال به مقام قهرمانی مسابقات تیمی دست پیدا کند.
بهرامی خاطرنشان کرد: تیم‌های تهران و خوزستان به مقام سوم مشترک دست یافتند و تیم کرمان نیز که میزبانی این مسابقات را بر عهده داشت به مقام نهم دست یافت.
وی گفت: رقابت‌های انفرادی و دوبل از فردا آغاز و تا روز دوشنبه تکلیف قهرمانان این دوره از مسابقات مشخص می‌شود.
بهرامی یکی از ضعف‌های تنیس استان کرمان را عدم وجود حامیان مالی مناسب عنوان کرد و افزود: استعدادهای بسیار زیادی در رشته تنیس روی میز استان کرمان وجود دارد که باید برای کشف و هدایت آنها برنامه‌های مدونی ارائه کرد.
وی تصریح کرد: به دلیل نداشتن حامیان مالی این ورزش در کرمان مهجور مانده و استعدادهای موجود نیز به صورت مقطعی موفق به کسب مقام‌های ملی و بین‌المللی می‌شوند اما در ادامه اثری از آنها نمی‌بینیم.
رئیس هیئت پینگ‌پنگ استان کرمان بیان داشت: از زمانی که ریاست این هیئت را بر عهده گرفتم، برنامه‌های مدون چهار ساله‌ای را برای پیشرفت پینگ‌پنگ استان پی‌ریزی کرده‌ایم که امیدوارم با حمایت دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی بتوانیم در موفقیت این رشته ورزشی مفرح سهیم باشیم.
وی از اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان و اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش استان که در برگزاری این مسابقات در کرمان سهم بسزایی داشتند، تشکر کرد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول