اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت پینگ‌پنگ یزد:

خانه پینگ‌پنگ در یزد احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت پینگ‌پنگ استان یزد از آماده‌سازی مقدمات برای احداث خانه پینگ‌پنگ در این استان خبر داد.

خانه پینگ‌پنگ در یزد احداث می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، عزیزالله سیفی ظهر امروز در نشست هیئت رئیسه هیئت پینگ‌پنگ استان یزد اظهار داشت: تاکنون یک میلیارد ریال برای احداث خانه پینگ‌پنگ یزد اختصاص یافته است.
وی با بیان اینکه یک میلیارد ریال در سال 90 برای احداث خانه پینگ‌پنگ یزد اختصاص یافته است، افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته مقدمات و بسترهای لازم برای احداث این سالن ورزشی صورت گرفته است.
سیفی خاطرنشان کرد: با کمک و همت مسئولان امیدواریم در سال 91 بودجه لازم برای تکمیل آن پیش‌بینی شود تا استان یزد و شهرستان‌های تابعه بتوانند با استفاده از این سالن و ظرفیت‌های موجود، جایگاه خود را در سطح کشور ارتقاء دهند.
رئیس هیئت تنیس روی میز استان یزد با اشاره به اینکه تقویم اجرایی هیئت پینگ‌پنگ استان یزد طبق تقویم اجرایی فدراسیون تهیه شده، تصریح کرد: هیئت‌های شهرستان نیز تقویم اجرایی خود را تهیه و مسابقات را برنامه‌ریزی کرده‌اند که یکی از نتایج این برنامه‌ریزی‌ها مناسب می‌توان به ارتقای 17 پله‌ای هیئت تنیس روی میز در رده‌بندی اعلام شده توسط اداره کل ورزش و جوانان استان یزد اشاره کرد.
رئیس فدراسیون تنیس روی میز نیز در این جلسه با تأکید بر اینکه استان یزد توانسته در این چند ماهه اخیر رتبه‌های خوبی در بین دیگر استان‌ها و داشته باشد خاطرنشان کرد: همت بالای اعضای هیئت، تعامل مناسب با فدراسیون، برنامه‌ریزی مناسب، استعدادیابی و... از دلایل این موفقیت بوده است.
زارع‌پور از میزبانی استان یزد در برگزاری مسابقات تقدیر کرد و اذعان داشت: استان یزد قابلیت میزبانی مسابقات ملی و بین‌المللی را دارد که این امر خود نیز در پیشرفت و ارتقای رنکینگ بازیکنان مؤثر است.
در این جلسه هیئت پینگ‌پنگ شهرستان‌های استان یزد به ارائه گزارشی از نحوه فعالیت خود پرداختند و خواستار نگاه ویژه مسئولان به ورزش تنیس روی میز در سطح شهرستان‌های استان یزد شدند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول