اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار طبس:

حوزه انتخابیه طبس تغییر نمی‌کند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان طبس گفت: حوزه انتخابیه طبس در جریان نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همانند دوره‌های قبل بوده و تغییری نمی‌کند.

حوزه انتخابیه طبس تغییر نمی‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، عزیز بهزادی ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه در محل مسجد جامع طبس به بیان سخنانی درباره انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی پرداخت و اظهار داشت: از حدود دو ماه گذشته فرمانداری شهرستان طبس با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی مقدمات برگزاری مطلوب انتخابات مجلس شورای اسلامی را فراهم کرده که در این راستا علاوه بر تأمین امکانات مورد نیاز، جلسات توجیهی و آموزشی متعددی در تهران، اصفهان، یزد، بیرجند و طبس برای آمادگی کادر ستاد اجرایی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی طبس برگزار شده است.
وی ادامه داد: بخشداران و اعضای گروه فناوری اطلاعات ستاد برگزاری انتخابات، آموزش‌های لازم را فراگرفته‌اند، و علاوه بر این هماهنگی خوبی با ائمه جمعه شهرستان طبس ایجاد شده است.
فرماندار شهرستان طبس خاطرنشان کرد: علی‌رغم همه موضوعاتی که مطرح شد، اما حوزه انتخابیه طبس در جریان نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همانند دوره‌های قبل به همراه شهرستان‌های فردوس، بشرویه و سرایان بوده و تغییری نمی‌کند.
این مسئول افزود: با توجه به اینکه از فردا انتخابات سراسری نهمین دوره مجلس شورای اسلامی کلید می‌خورد، ستاد اجرایی انتخابات نیز به طور رسمی فعالیت خود را در فرمانداری طبس و بخشداری‌های تابعه آغاز خواهد کرد.
بهزادی یادآور شد: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی ایران، برای زیر سؤال بردن انتخابات مجلس برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری گسترده‌ای کرده‌اند به طوری که در این مدت 45 رسانه و سایت اینترنتی با زبان فارسی علیه انتخابات راه‌اندازی شده است.
وی تصریح کرد: یقین داریم ملت سرافراز ایران اسلامی همانند سایر صحنه‌ها، در دوازدهم اسفندماه به پای صندوق‌های رأی آمده، مشت محکم دیگری بر دهان یاوه‌گویان شرق و غرب زده و حماسه دیگری را در تاریخ انقلاب شکوهمند ایران به ثبت خواهند رساند.
فرماندار شهرستان طبس در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه اکنون یک سال از زمان فعالیت من به عنوان فرماندار طبس می‌گذرد، از ارائه عملکرد یک ساله خود به مردم در آینده نزدیک خبر داد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول