اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

روابط‌عمومی فرمانداری طبس طی اطلاعیه‌ای:

پرواز طبس ـ مشهد برقرار نمی‌شود

خبرگزاری فارس: علی‌رغم اینکه چندی پیش فرماندار طبس خبر از راه‌اندازی پرواز طبس ـ مشهد در آینده نزدیک داده بود، اما به تازه‌گی روابط‌عمومی فرمانداری این شهرستان با صدور اطلاعیه‌ای برقراری این پرواز را فعلاً غیرممکن دانسته است.

پرواز طبس ـ مشهد برقرار نمی‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان طبس با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که در حال حاضر امکان برقراری پرواز بین شهرهای طبس و مشهد مقدس وجود ندارد.
در بخشی از این اطلاعیه آمده است: «باوجود پیگیری‌های فرمانداری طبس برای راه‌اندازی پرواز طبس ـ مشهد مقدس و بالعکس، و اطلاع‌رسانی عمومی صورت گرفته، اما به دلیل عدم استقبال مطلوب و مورد نیاز برای ایجاد این خط پروازی، از سوی همشهریان محترم، و شرکت‌ها و مؤسسات، و محقق نشدن شرایط شرکت هواپیمایی مربوطه مبنی بر لزوم چارتر شدن پرواز، براساس اعلام شرکت مربوطه، در حال حاضر امکان برقراری این پرواز وجود ندارد.»
به گزارش خبرگزاری فارس، فرماندار شهرستان طبس طی سخنانی پس از اقامه نمازجمعه هجدهم شهریورماه امسال در محل مسجد جامع طبس، از راه‌اندازی پرواز طبس - مشهد مقدس و بالعکس در آینده نزدیک خبر داده بود.
عزیز بهزادی در سخنان خود اظهار داشته بود: در حال حاضر پرواز تهران ـ طبس در روزهای یک‌شنبه و سه‌شنبه هر هفته انجام می‌شود که به زودی این پرواز در روز پنج‌شنبه نیز دایر خواهد شد.
وی با بیان اینکه در حال پیگیری برای راه‌اندازی پرواز طبس ـ مشهد و بالعکس هستیم، افزوده بود: قرار است به‌زودی پرواز تهران ـ طبس و بالعکس به پرواز تهران ـ طبس ـ مشهد و بالعکس تغییر یابد به این معنی که هواپیما پس از حرکت از تهران در طبس توقف کرده و سپس به مشهد می‌رود و در ادامه به طبس آمده و پس از توقف در طبس به تهران برمی‌گردد.
فرماندار شهرستان طبس بیان کرده بود: هواپیمای در نظر گرفته شده 40 نفره است و با توجه به اینکه برقراری این پرواز باید برای شرکت هواپیمایی مربوطه مقرون به صرفه باشد، لازم است فعلا این پرواز به صورت چارتر انجام شود اما به ‌طور قطع پس از مدتی دائمی خواهد شد.
وی از نهادها، ارگان‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی و عموم مردم خواسته بود تا چنانچه برای انجام امور اداری، تجاری، زیارتی، تحصیلی و... متقاضی استفاده از پرواز طبس ـ مشهد هستند طی دو روز آینده آمادگی خود را به روابط‌عمومی فرمانداری طبس یا واحد فروش بلیط هواپیما مستقر در فرمانداری اطلاع دهند تا میزان تقاضای مربوطه بررسی شود.
بهزادی با اشاره به اینکه طبسی‌ها علاقمند به راه‌اندازی پرواز طبس ـ مشهد هستند، اظهار امیدواری کرده بود: با همت والای مردم در آینده نزدیک این پرواز به صورت دائمی دایر شود.
به هر حال امید آن می‌رود که با ادامه پیگیری فرماندار طبس و سایر مسئولان مربوطه، و نیز توجه نهادها، ارگان‌ها و اشخاص متقاضی استفاده از این پرواز در راستای چارتر کردن، شاهد برقراری پرواز طبس - مشهد مقدس و بالعکس در آینده نزدیک باشیم.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول