اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اصفهان:

فرضیات خیالی دشمن برای ایجاد خلل در انتخابات را مسدود کنید

خبرگزاری فارس: فرماندار اصفهان گفت: یکی از مسائل مهم این دوره انتخابات مسائل امنیتی است و مسئولان امر باید فرضیه‌هایی که توسط دشمنان می‌توانند در امنیت انتخابات خلل وارد کند را مسدود کنند.

فرضیات خیالی دشمن برای ایجاد خلل در انتخابات را مسدود کنید
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، فضل الله کفیل در جمع اعضای ستاد 19 گانه شهرستان مجری انتخابات نهمین دوره انتخابات مجلس با اشاره به آخرین وضعیت ثبت نام داوطلبان نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این انتخابات سی‌امین دوره انتخابات است که تجربه‌ می‌کنیم و در آن نشان بارز مردم سالاری دینی پیداست به نحوی که خود مردم در تعیین و در اجرا دخالت، مشارکت، حضور و نقش آفرین هستند.
وی با اشاره به اینکه برگزارکنندگان خود مردم و مسئولان پشتیبانی و امور خدماتی را انجام می‌دهند، افزود: 13 هزار نفر از اقشار و صنوف مختلف امر انتخابات اصفهان را بر عهده داشته و 30 نفر نیز به عنوان معتمد نمایندگان اقشار مختلف انتخاب شدند.
فرماندار اصفهان هدف از برگزاری این نشست را تشریح ساختار انتخابات نهمین دوره برشمرد و گفت: قصد داریم در این جلسه از نظرات و پیشنهادات سایر اعضای این نشست در مورد بهتر برگزار شدن انتخابات استفاده کنیم.
وی با تاکید به اینکه اصفهان به عنوان مرکز ستاد انتخابات و با داشتن  2 میلیون نفر جمعیت در انتخابات بسیار حائز اهمیت است، ادامه داد: حجم کار بسیار گسترده است و نزدیک به یک‌چهارم نمایندگان مربوط به اصفهان و 40 درصد کار مربوط به شهرستان اصفهان است.
کفیل به پنج حوزه فرعی در شرق اصفهان اشاره کرد و گفت: شهرستان اصفهان در دوره قبل در بخش مرکزی 16 ستاد داشت و در این دوره 19 ستاد که در این دوره تغییر ساختار تطبیق ستادها بر اساس مناطق شهرداری‌ها است.
وی بیان داشت: 14 ستاد در شهر اصفهان، یک حوزه خوراسگان، یک حوزه بهارستان، یک حوزه بخش مرکزی براآن‌شمالی و  یک حوزه براآن‌جنوبی و یک ستاد سیار دایر می‌شود و در مجموع ستاد 19 گانه مجری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان را تشکیل می‌دهند.
فرماندار اصفهان با تاکید به این نکته که ستاد تطبیق داده شده به مرکز حوزه انتخابی حداقل 15 شعبه و حداکثر 50 شعبه اخذ رای دارد، افزود: ستاد 19 گانه باید بر شعبات خود مدیریت و نظارت داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه محل ستادها در شهرداری‌ها واقع شده است ادامه داد: ستاد شماره یک در مسجد لبنان و سایر ستادها در شهرداری‌ها و با یک ساختار سازمانی تعریف شده است.
کفیل اجزای مستقر در ستاد را مهم‌ترین رکن به عنوان مسئولان ستاد و نماینده فرماندار در ستاد برشمرد و گفت: نماینده یا نمایندگانی از هیئت نظارت، مسئولان رده بالای نظارت و نیروهای نظامی مستقر رده‌های هم‌عرض هم هستند که مسئولان ستاد نسبت به این موضوع باید اشراف و نحوه تعامل بین این اعضا را برقرار کنند.
وی مسئولان اختصاصی و اعضای پای صندوق‌های رای را حداقل پنج و حداکثر هفت نفر برشمرد و ادامه داد: دو نفر کاربر، یک نفر مسئول شعبه، یک نفر نایب‌رئیس و سه نفر منشی هستند.
فرماندار بیان داشت: افرادی که انتخاب می‌کنید باید سعه صدر و امانت دار واقعی باشند و گرایش خاصی به نامزدها نداشته و علاقه فردی خود را اعمال نکنند.
وی تاکید کرد: ظرف ده روز باید این اعضا معرفی شوند تا بتوان برای بهمن‌ماه برنامه‌ریزی آموزشی را تدارک و اعلام آمادگی کرد.
کفیل در ادامه صحبت‌های خود به محل استقرار شعب و امکانات مورد نیاز اشاره کرد و گفت: دو خط تلفن برای هر شعبه تا پایان بهمن‌ماه تحویل داده‌ می‌شود.
وی اضافه کرد: امکانات و فهرست نیازمندی‌ها را به غیر از امکانات تخصصی که تا زمان انتخابات تهیه و تحویل داده‌ شود به فرمانداری اعلام کنید.
فرماندار اصفهان ضمن تشریح جزئیات روند انتخابات تا زمان لحظه آغاز انتخابات تصریح کرد: مسائل امنیتی از مسائل مهمی است که در این دوره بسیار حائز اهمیت است.
وی ادامه داد: باید این نکته اساسی را در نظر گرفت که راه‌هایی که جزو فرضیه‌هایی برای نیروهای دشمن به منظور مسدود کردن انتخابات است را شناسایی کرد و جلوی فعالیت آنها را گرفت.
انتهای پیام/خ10/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول