اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال شهرداری تبریز:

هدف شهرداری تبریز صعود به لیگ برتر فوتسال است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال شهرداری تبریز گفت: هدف تیم ما صعود به لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور است.

هدف شهرداری تبریز صعود به لیگ برتر فوتسال است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حسین قضایی شب گذشته پس از دیدار این تیم برابر موسسه مالی و اعتباری اعتماد ایرانیان خراسان‌رضوی در مشهد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تیم ما در این دیدار خوش شانس بود.
سرمربی تیم فوتسال شهرداری تبریز تصریح کرد: بازی خوبی را برابر اعتماد ایرانیان پشت سر گذاشتیم و توانستیم از حملات خود بهترین استفاده را ببریم و سه امتیاز حساس این دیدار که مطمئنا در انتهای فصل ارزش آن را می‌فهمیم به دست آوردیم.
قضایی با اشاره به کیفیت مسابقه این تیم برابر اعتماد ایرانیان خاطرنشان کرد: بازی بسیار خوبی را از دو تیم شاهد بودیم و مسابقه خوبی را برابر تیم اعتماد ایرانیان پشت سر گذاشتیم.
سرمربی تیم فوتسال شهرداری تبریز با بیان اینکه بازیکنان من در این دیدار تاکتیک‌پذیر بودند، خاطرنشان کرد: بسیار با حوصله و منطقی بازی کردیم و نتیجه آن را نیز به دست آوردیم.
وی افزود: هفته گذشته شکست بسیار بد و سنگینی را برابر تیم قزوین در تبریز متحمل شدیم و برای برگشت به کورس قهرمانی و صعود به لیگ برتر چاره‌ای جز برد برابر تیم خوب اعتماد ایرانیان نداشتیم و خوشبختانه به این هدف نیز رسیدیم.
قضایی بیان کرد: روی نقاط ضعف و قدرت تیم موسسه مالی و اعتباری اعتماد ایرانیان کار کردیم و توانستیم حداکثر بهره را ببریم.
وی افزود: تیم موسسه مالی و اعتباری اعتماد ایرانیان خراسان‌رضوی هم در این دیدار خوب ظاهر شد اما نتوانست از فرصت‌ها استفاده کند و شانس با این تیم یار نبود، همچنین قضاوت این دیدار نیز مشکلی نداشت.
سرمربی تیم فوتسال شهرداری تبریز ادامه داد: تمام تلاش و هدف ما این است که در این دوره از مسابقات بهترین نتایج را کسب کنیم و به حق خود که صعود به لیگ برتر است دست پیدا کنیم.
تیم فوتسال شهرداری تبریز شامگاه شنبه در سالن شهید بهشتی مشهد با نتیجه 3 بر 1 بر موسسه مالی و اعتباری اعتماد ایرانیان پیروز شد و به رده دوم صعود کرد.
انتهای پیام/م30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول