اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با معرفی تیم‌های برتر

مسابقات فوتسال جام 9 دی در کوهبنان پایان یافت

خبرگزاری فارس: مسابقات فوتسال کارمندان شهرستان کوهبنان جام 9 دی ماه با معرفی تیم‌های برتر پایان یافت.

مسابقات فوتسال جام 9 دی در کوهبنان پایان یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، پیش‌ از ظهر امروز مراسم اختتامیه مسابقات فوتسال کارمندان جام 9 دی ماه با حضور فرماندار، معاون سیاسی امنیتی فرمانداری، مسئولان تربیت‌بدنی و هیئت‌های ورزشی و جمعی از ورزشکاران کوهبنانی در سالن ورزشی انصار این شهرستان برگزار شد.
منصور متقی فرماندار کوهبنان در این مراسم گفت: در دین مقدس اسلام نسبت به ورزش توجه زیادی شده به گونه‌ای که پیامبر اسلام (ص) با استفاده از شیوه‌های مختلف مسلمانان را به یادگیری ورزش تشویق و خود در این راه الگو و پیشرو بود.
وی افزود: از طرفی مقام معظم رهبری توجه ویژه‌ای به ورزش و ورزشکاران دارند به گونه‌ای که بارها شاهد دیدار ورزشکاران با ایشان و تشویق آنها از سوی رهبر فرزانه انقلاب بوده‌ایم.
متقی خاطرنشان کرد: در کوهبنان استعدادهای زیادی در امور ورزش و جوانان وجود دارد و در گذشته به دلیل کمبود امکانات بسیاری از این استعدادها شکوفا نشد اما به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و همت دولت شاهد توجه به ورزش به ویژه گسترش فضاهای ورزشی در شهرستان تاریخی کوهبنان هستیم.
وی تصریح کرد: این امر موجب شده که شهرستان کوهبنان از لحاظ سرانه ورزش در استان کرمان حائز رتبه نخست باشد.
رضا رفیع‌زاده مسئول اداره ورزش و جوانان شهرستان کوهبنان گفت: مسابقات فوتسال کارمندان جام نهم دی با همکاری هیئت فوتبال شهرستان به صورت دوره‌ای برگزار و در پایان مسابقات تیم‌های آموزش و پرورش، تربیت‌بدنی و مرکز بهداشت موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم شدند و تیم بنیاد مسکن شهرستان نیز به عنوان تیم اخلاق این دوره از مسابقات معرفی شد.
محمد تکاور رئیس هیئت فوتبال شهرستان کوهبنان اظهار داشت: به منظور ترغیب و تشویق ورزشکاران علاوه بر اهدای جام قهرمانی به تیم‌های برتر و تیم اخلاق مسابقات به تعدادی از ورزشکاران از سوی فرمانداری و اداره ورزش و جوانان شهرستان لوح تقدیر اهدا شد.
انتهای پیام/آ30/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول