اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور

دیدار حیاتی تیم فوتسال فرش آرا در تهران برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: در چارچوب مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تیم فرش آرا مشهد یک دیدار حساس و حیاتی را پیش‌رو دارد.

دیدار حیاتی تیم فوتسال فرش آرا در تهران برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تیم فرش آرای مشهد در تهران مهمان تیم قعر جدولی میثاق تهران است و این در حالی است که تنها نماینده استان خراسان رضوی در لیگ برتر فوتسال نیز حال و روز خوشی در جدول رده‌بندی ندارد.
این دیدار ساعت 16 روز جمعه 16 دی‌ماه در سالن شهرداری منطقه 11 تهران برگزار می‌شود و در صورتی که هر تیمی برنده این دیدار شود، جای خود را در انتهای جدول به تیم رقیب می‌دهد.
قضاوت این دیدار بر عهده عباس دهقان‌پور، قاسم‌علی شهسوار، رضا محرابی، امیر بهنام و حسین نقوی است و از سوی فدراسیون فوتبال عبدالواحد بیت سیاح ناظر این دیدار است.
تیم فرش آرای مشهد که چند هفته‌ای است در پی اعلام هیئت فوتبال استان خراسان رضوی مالکیت و امتیاز این تیم را در اختیار گرفته است، هم‌اکنون وضعیت خوبی در جدول رده‌بندی ندارد و به شدت خطر سقوط به دسته اول را احساس می‌کند.
نماینده استان خراسان رضوی در لیگ برتر هفته گذشته در سالن شهید بهشتی مشهد برابر فیروز صفه اصفهان دو امتیاز حساس را از دست داد و نتیجه‌ای بهتر از تساوی دو بر دو به دست نیاورد تا فرش آرای مشهد فرصت خوبی برای فرار از انتهای جدول را از دست بدهد.
تیم میثاق تهران نیز همانند فرش آرا نتایج خوبی را در لیگ برتر فوتسال به دست نیاورده و هم‌اکنون در 17 مسابقه پیشین خود صاحب 11 شکست شده و با 16امتیاز در رده دوازدهم جدول 14 تیمی این پیکارها قرار گرفته است.
فرش آرای مشهد نیز در 17 بازی پیشین خود چهار پیروزی چهار تساوی و 9 شکست را در کارنامه دارد و هم‌اکنون با 16 امتیاز در رده نهم جدول قرار دارد و خطر سقوط به دسته پایین‌تر را به شدت احساس می‌کند و می‌تواند با پیروزی در تهران خود را از انتهای جدول نجات دهد.
این دو تیم دو هفته پنجم این رقابت‌ها و در دور رفت در سالن شهید بهشتی مشهد به میدان رفتند و در نهایت فرش آرای مشهد با نتیجه دو بر یک بر میهمان خود غلبه کرد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول