اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با قهرمانی در استان اصفهان صورت گرفت

صعود فوتسالیست‌های کیان سیلک کاشان به سوپرلیگ

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته فوتسال کاشان گفت: تیم فوتسال جوانان کیان سیلک کاشان برای دومین سال متوالی عنوان قهرمانی رقابت‌های فوتسال جوانان توابع استان اصفهان را به خود اختصاص داد.

صعود فوتسالیست‌های کیان سیلک کاشان به سوپرلیگ
مهدی طلایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار کرد: تیم فوتسال جوانان کیان سیلک این شهرستان با کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های فوتسال جوانان توابع استان اصفهان به عنوان نماینده کاشان به رقابت‌های سوپر لیگ فوتسال استان اصفهان صعود کرد.
وی افزود: تیم کیان سیلک کاشان، در دور مقدماتی با یک شکست و دو پیروزی موفق شد به عنوان تیم اول گروه به مرحله دوم صعود کند.
رئیس کمیته فوتسال کاشان خاطر نشان کرد: جوانان کیان سیلک در دور دوم این رقابت‌ها نیز با اقتدار ظاهر شدند و با کسب سه پیروزی پرگل مقابل تیم‌های زرین‌شهر، لنجان و فریدون‌شهر راهی مرحله نیمه‌نهایی شد.
به گفته وی جوانان کاشانی در مرحله نیمه‌نهایی نیز با دو پیروزی پرگل و با زدن 13 گل به این دو تیم برای دومین سال متوالی قهرمانی خود و صعود به سوپر لیگ فوتسال جوانان استان اصفهان را جشن گرفتند.
طلایی عنوان کرد: در مرحله نیمه‌نهایی و بازی ماقبل فینال تیم فوتسال مبارکه با نتیجه شش بر سه به پیروزی رسید و در فینال مسابقات نیز فریدن را با نتیجه هفت بر دو مغلوب کرد و از عنوان قهرمانی خود در این رقابت‌ها دفاع کردند.
وی ادامه داد: تیم فوتسال جوانان کیان سیلک کاشان به عنوان نماینده کاشان در رقابت‌های سوپر لیگ فوتسال جوانان استان اصفهان باید از عنوان قهرمانی سال گذشته خود در این رقابت‌ها دفاع کند.
اعضای تیم کیان سیلک کاشان را مصطفی حمامیان، امید فلاحی، احمد رضایی، رضا روحله‌ای، محمد مداحی‌نژاد، محسن محتشمیان، حمید غلام‌زاده، جواد گل‌محمدی، وحید نجفیان، سعید عمیایی، ابوالفضل حسن‌زاده به عنوان بازیکن و اکبر عظیمی به عنوان سرمربی، محمد بوم‌هندی و ایمان سرانجام به ترتیب در سمت کمک مربی و سرپرست تشکیل می‌دهند.
انتهای پیام/ج30/م2000


این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول