اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران خبر داد:

هزینه 4 میلیارد تومانی گازرسانی به شهرک‌های صنعتی مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: بیش از چهار میلیارد تومان هزینه برای گازرسانی به شهرک‌های صنعتی مازندران صورت گرفته است.

هزینه 4 میلیارد تومانی گازرسانی به شهرک‌های صنعتی مازندران
به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، عباسعلی وفایی‌نژاد ظهر امروز در آیین آغاز به کار نخستین مرکز خدمات کسب ‌و کار کشور در این شهرستان با بیان اینکه تعامل با سرمایه‌گذاران سبب افزایش تولید و رشد آن در شهرستان‌ها می‌شود، اظهار داشت: 38 شهرک و ناحیه صنعتی در استان وجود دارد که از پس باید به فکر افزایش کیفیت این شهرک‌ها باشیم.
وی با تاکید بر اینکه شهرک‌های صنعتی باید دارای ویژگی‌هایی باشند که سرمایه‌گذاران در آنها احساس امنیت کنند، بیان داشت: وجود اعتبارات در کثرت وقوع سرمایه‌گذاری موثر خواهد بود.
وفایی‌نژاد با اشاره به اینکه به دلیل خرد شدن اعتبارات در کمبود زمین شهرک‌های صنعتی کیفیت این مناطق نادیده گرفته می‌شود، گفت: باید شهرک‌ها تجمیع شده و اعتبارات در یک نقطه هزینه شود.
وی با بیان اینکه قانون هدفمندکردن یارانه‌ها یک انقلاب اقتصادی بی‌نظیر در کشور بود، یادآور شد: تمام تلاش دولت در راستای برآوردن نیازهایی بود که برای بخش‌های مختلف کشور ضروری است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با اشاره به اینکه 16شهرک صنعتی در استان تاکنون گازدار شده‌اند، گفت: تا پایان سال ‌جاری هشت شهرک صنعتی دیگر به جمع شهرک‌های دارای نعمت گاز می‌پیوندند.
وفایی‌نژاد اعلام کرد: از سال گذشته تاکنون چهار میلیارد و 160 میلیون تومان از منابع داخلی و ملی برای گازدار شدن شهرک‌های صنعتی هزینه شده است.
وی با بیان اینکه به دلیل کمبود زمین در مازندران، باید ظرفیت بهره‌برداری از شهرک‌های صنعتی استان افزایش یابد، اظهار داشت: استفاده بهینه از زمین باید در دستور کار تولیدکنندگان و صنعتگران استان باشد.
وفایی‌نژاد با تاکید بر اینکه ایجاد فضای لازم برای بهره‌مندی شهرک‌های صنعتی از تصفیه‌خانه‌های بهداشتی نیز در دستور کار قرار دارد، یادآور شد: اگر مازندران را ملی می‌بینیم باید اعتبارات ملی نیز به استان اختصاص داده شود.
وی با اعلام اینکه تاکنون 11 شهرک صنعتی استان به تصفیه‌خانه فاضلاب مجهز شده‌اند، افزود: دو شهرک دیگر تا پایان سال مجهز به تصفیه‌خانه فاضلاب می‌شود و احداث تصفیه‌خانه برای دو شهرک صنعتی دیگر استان نیز در حال مطالعه است.
 انتهای‌ پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول