اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سپیدان خبر داد

احداث 6 کارخانه تولیدی در سپیدان

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان سپیدان گفت: با تلاش‌های صورت گرفته به زودی شش کارخانه با هزینه‌ای بالغ بر یک ‌هزار و 60 میلیارد ریال و اشتغالزایی 500 نفر در شهرستان سپیدان احداث می‌شود.

احداث 6 کارخانه تولیدی در سپیدان
به گزارش خبرگزاری فارس از سپیدان، علیرضا انصاری پنجشنبه‌ شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کارخانه تولید لوله‌های آهکی و پروفیل، فولاد، کاغذسازی، داروسازی، زرین پلی استریل و کارخانه تولیدی خودرو سواری اسپورت از جمله طرح‌های در دست احداث در شهرستان سپیدان است.
انصاری خاطرنشان کرد: فرمانداری شهرستان سپیدان برای اجرای منطقه گردشگری اقدام به بهسازی و بازسازی آبشار مارگون، تنگ تیزاب، بانش، چله‌گاه، برم فیروز، غوردان و شش پیر که جزو مصوبات سفر رئیس جمهوری به استان فارس بوده، کرده است.
وی با اشاره به اینکه تا نوع نگاه مدیران و کارشناسان به توسعه و سرمایه‌گذاری تغییر نکند، شاهد عقب‌ماندگی در زیرساخت‌های گردشگری هستیم، افزود: شهرستان سپیدان به عنوان قطب گردشگری جنوب استان فارس معرفی شده، اما اختصاص اعتبار در حوزه گردشگری ناچیز است.
فرماندار شهرستان سپیدان تصریح کرد: برای جذب سرمایه‌گذار، کمیته حمایت از سرمایه‌گذاران که نقش اساسی در توسعه صنعت گردشگری در استان فارس به ویژه شهرستان سپیدان دارد، تشکیل شده است.
انصاری اضافه کرد: مهم‌ترین چالش در کشور و استان فارس نظام بانکی بوده، در صورتی که در دیگر کشورها موتور محرکه زیرساخت‌های عمرانی و اقتصادی بانک‌ها هستند.
وی ضمن انتقاد از مسئولان در زمینه جذب گردشگر گفت: در زمینه فرهنک‌سازی گردشگری هیچ‌گونه هزینه‌ای نشده و این امر موجب کاهش گردشگر در استان فارس شده است.
فرماندار شهرستان سپیدان بیان داشت: طرح‌های عمرانی مصوبه سفر مقام معظم رهبری با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال در شهرستان سپیدان اجرایی شده است.
انصاری تصریح کرد: مهم‌ترین این طرح‌ها شامل احداث 20 واحد مسکونی محرومان، مسجد بین راهی، تفرج‌گاه چله گاه، کنترل سیلاب، اردوگاه مددجویان بهزیستی، آبرسانی و امور زیربنایی و مجتمع رفاهی بوده است.
وی اعتبار مصوبه سفر رئیس جمهوری به شهرستان سپیدان را 980 میلیارد ریال برشمرد و گفت: احداث جاده اردکان به اقلید، مجتمع فرهنگی ورزشی، استخر سرپوشیده، هتل پنج ستاره گردشگری، خانه پزشکان و عملیات اجرایی 433 واحد مسکونی مسکن مهرّ، بیمارستان 32 تختخوابی بیضا، دانشگاه پیام نور و درمانگاه از مهم‌ترین مصوبات سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به این شهرستان است.
فرماندار سپیدان اذعان داشت: در این شهرستان تا قبل از سال 87 حدود پنج روستا گازرسانی شده بود که با تلاش‌های انجام شده این میزان به 80 روستا افزایش یافته است.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول