اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اطلاعات دامغان خواستار شد

تلاش دستگاه‏ها برای حل معضلات از چهره فرهنگی دامغان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اطلاعات شهرستان دامغان تلاش همه دستگاه‏های فرهنگی برای حل معضلات از چهره فرهنگی شهر دامغان را خواستار شد.

تلاش دستگاه‏ها برای حل معضلات از چهره فرهنگی دامغان
به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان به نقل از روابط‌عمومی اداره تبلیغات اسلامی دامغان، علی همتی در دیدار با رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان اظهار داشت: با مشارکت و تعامل همه دستگاه‏های فرهنگی می‏توان در از بین بردن معضلات از چهره فرهنگی دامغان موفق بود.
وی افزود: یکی از موضوعات که به‌عنوان اساس و پیشرفت آن جامعه محسوب می‏شود، باورهای دینی و ارزش‏های اخلاقی آن جامعه است.
عضو شورای تامین شهرستان دامغان یادآور شد: با برنامه‏ریزی مناسب از سوی نهادهای فرهنگی و استفاده خوب از تمام توان و ظرفیت‏های موجود در شهرستان دامغان می‏توانیم شاهد توسعه فرهنگ اسلامی و اجتماعی خوبی در سطح این شهرستان باشیم.
وی گفت: تعامل و مشارکت همه دستگاه‏های فرهنگی می‏تواند به برطرف کردن معضلات از چهره فرهنگی شهری هم‌چون دامغان کمک‏های فراوان کند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان در این دیدار گفت: مردم دامغان مردمی متدین، ولایت‏مدار، دین‏دار و با بصیرت هستند و این مردم با دیدی باز و بصیرت از ورود خرافه و القای فرهنگ‏های سوء دشمنان جلوگیری می‏کنند.
حجت‏الاسلام مصطفی تقوی افزود: اعزام مبلغان از مهم‏ترین وظایف سازمان تبلیغات اسلامی است و در کنار آن اقامه نماز جماعت، پاسخگویی به احکام شرعی، تبیین فلسفه قیام عاشورا و بیان منقبت و عظمت اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و پیا‏م‏های عاشورا از دیگر وظایف مبلغان به حساب می‏آید.
وی گفت: در ماه محرم با توجه به استقبال خوب عزاداران و سوگواران حسینی مبلغان زیادی به مناطق شهری و روستایی این شهرستان اعزام شدند.
انتهای پیام/آ30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول