اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد

آمادگی کامل پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد برای برگزاری آزمون فراگیر

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی کامل این دانشگاه برای برگزاری آزمون فراگیر خبر داد.

آمادگی کامل پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد برای برگزاری آزمون فراگیر
 رضا یوسف‌وند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: آزمون ورودی دوره‌های فراگیر که در روز جمعه 30 دیماه برگزار می‌شود، بیش از 939 نفر در مقطع کارشناسی ارشد هزار و 144 نفر در مقطع کارشناسی و 166 نفر در مقطع کارشناسی ناپیوسته در آن رقابت می‌کنند.
یوسف‌وند تصریح کرد: آزمون مقطع کارشناسی در نوبت صبح، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی ارشد در نوبت عصر روز جمعه 30 دی‌ماه در مراکز و واحدهای دانشگاه پیام‌نور این استان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه کارت شرکت در آزمون در روزهای 27، 28 و 29 دی‌ماه و از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org توزیع می‌شود، خاطرنشان کرد: پذیرفته شدگان دانشگاه از بهمن‌ماه تحصیل خود را در دانشگاه آغاز می‌کنند.
 رئیس دانشگاه پیام‌نور استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه آزمون‌های فراگیر در سه مرکز دانشگاهی یاسوج، گچساران و دهدشت برگزار می‌شود، عنوان کرد: این سه مرکز دانشگاهی آمادگی کامل خود را برای برگزاری آزمون‌های فراگیر دارند. 
 یوسف‌وند بیان داشت: تمام مکان‌های برگزاری آزمون‌های فراگیر همگی مجهز به سیستم گرمایشی و دوربین مدار بسته بوده که از امروز تمام کارکنان ما به رغم دغدغه برگزاری امتحانات پایان ترم، تلاش می‌کنند که این آزمون‌ها به نحو احسن برگزار شود.
انتهای پیام/ی20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول