اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی ‌مشهد:

‌‌150 اتوبوس فرسوده مشهد تا پایان سال بازسازی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: تا پایان سال‌جاری پرونده بازسازی 150 اتوبوس فرسوده بسته می‌شود.

‌‌150 اتوبوس فرسوده مشهد تا پایان سال بازسازی می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، مهدی خجسته اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون 120 دستگاه اتوبوس فرسوده بازسازی شده که این روند تا انتهای سال به 150 دستگاه می‌رسد.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد ادامه داد: برای بازسازی هر اتوبوس بین 10 تا 12 میلیون تومان هزینه می‌شود و این اتوبوس‌ها پس از بازسازی تا پنج سال با عمر مفید می‌توانند به شهروندان ارائه خدمت کنند.
خجسته با بیان اینکه سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد در بازسازی اتوبوس در کشور پیشرو است، خاطرنشان کرد: سازمان شهرداری‌های کشور در حال بررسی رویه بازسازی اتوبوس‌های فرسوده مشهد است تا در صورت تایید، سایر شهرها نیز از این تجربیات در روند بازسازی اتوبوس‌های فرسوده خود استفاده کنند.
وی تاکید کرد: اتوبوس‌ها بعد از گذراندن مراحل بازسازی مجوز و تایید مرکز معاینه فنی را کسب می‌کنند و به چرخه سرویس‌دهی باز می‌گردند.
خجسته درباره نحوه بازسازی اتوبوس‌های فرسوده گفت: کارشناسان سازمان پس از بررسی اتوبوس‌های فرسوده در تعمیرگاه مرکزی سازمان نسبت به بازسازی ورق‌های بیرونی، کف، سقف و تعمیر اساسی موتور و تعمیرات اساسی موتورها، تعمیرات گیربکس‌ها، چرخ‌های ماشین، اکسل، فرمان، رنگ‌آمیزی، صافکاری و نقاشی اقدام می‌کنند.
وی با بیان اینکه به تخلفات رانندگان اتوبوس رسیدگی می‌شود خاطرنشان کرد: تخلفات رانندگان اتوبوس از دو طریق گزارش تیم بازرسی و گزارشات مردمی رسیدگی می‌شود و پس از بررسی در صورت قانع کننده بودن توضیحات راننده وی از تخلف تبرئه می‌شود.
وی افزود: در صورتی که توضیحات راننده اتوبوس قانع‌کننده نباشد برابر آیین‌نامه‌های انضباط کار با راننده متخلف برخورد می‌شود.
انتهای پیام/ش30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول