اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیدار معوقه هفته هفتم لیگ برتر والیبال

والیبال کاله مازندران میزبان شهرداری ارومیه است

خبرگزاری فارس: در دیدار معوقه هفته هفتم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور، کاله مازندران با حضور تماشاگران در خانه به مصاف شهرداری ارومیه می‌رود که این دیدار با پخش مستقیم تلویزیونی از شبکه سه سیما همراه است.

والیبال کاله مازندران میزبان شهرداری ارومیه است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، در دیدار معوقه هفته هفتم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور، کاله مازندران عصر یکشنبه با حضور تماشاگران خانگی خود به مصاف شهرداری ارومیه می‌رود که این دیدار با پخش مستقیم تلویزیونی همراه است.
این دیدار که قرار بود ساعت 17 فردا برگزار شود به علت پخش مستقیم تلویزیونی از شبکه سوم سیمای جمهوری اسلامی ایران به ساعت 15 و 30 دقیقه موکول شد.
همچنین اعتراض کاله مازندران به رای فدراسیون والیبال مبنی بر محرومیت دو جلسه‌ای این تیم در خانه بدون حضور تماشاگر بعد از دیدار پرحاشیه مقابل گیتی پسند جواب داد و در جلسه تجدید نظر با قبول شروطی کاله مازندران در این دیدار حساس و سخت خانگی با حمایت تماشاگران والیبال دوست آملی امیدوار به شکست نماینده ارومیه است.
از سوی فدراسیون والیبال در این رویارویی بالانشین‌های لیگ برتر امیدوارحاتمی نماینده و ناظر فدراسیون بوده و حمید راهجردیان و علیرضا قریب از داوران بین‌المللی والیبال کشورمان کار قضاوت را برعهده دارند.
در ترکیب احتمالی کاله مازندران که سرمربیگری آن را بهروز عطایی با کمک محمد شریعتی و آرنندو دامیان برعهده دارند، بازیکنان ملی‌پوش و نامی نظیر علیرضا نادی، فرهاد نظری افشار، میرسعید معروف، عبدالرضا علیزاده، حمزه زرینی، عادل غلامی، شهرام محمودی، آرش صادقیانی، میلاد عبادی‌پور، مهدی رنجبر و وحید سیدعباسی به میدان خواهند رفت.
شهرداری ارومیه نیز با هدایت ابراهیم وطن پرست در ترکیب احتمالی خود بازیکنان نام‌آشنایی همچون مهران زارع، احسن‌الله شیرکوند، علیرضا بهبودی، استانوف کرایسیمیر، سعید مصطفی وند، فرهاد عادلی، ایرج میکاییل زاده و علی تقی نژاد را به کار خواهد گرفت.
از نکات قابل توجه این دیدار، حضور مهران زارع بازیکن سال‌های گذشته کاله در ترکیب تیم والیبال شهرداری ارومیه است که مطمئنا در بازی فردا با استقبال و تشویق هواداران روبرو می‌شود.
شهرداری ارومیه هم‌اکنون تیم 29 امتیازی لیگ برتر والیبال است که در رده سوم جای دارد و در تعقیب این تیم کاله مازندران بوده با 12 بازی انجام داده، 10پیروزی و دو شکست با کسب 28 امتیاز در رده چهارم جدول لیگ برتر جای دارد.
فشردگی فوق‌العاده لیگ برتر والیبال زمانی خود را نشان می‌دهد که تفاوت بین تیم‌های اول تا چهارم تنها دو امتیاز است البته سایپا و پیکان تیم‌های 30 امتیازی این دوره از رقابت‌ها بوده که شهرداری ارومیه و کاله در تعقیب آنها هستند.
به گزارش خبرگزاری فارس، دیدار معوقه هفته هفتم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور از ساعت 15 و 30 عصر فردا یکشنبه در سالن 2 هزار نفری پیامبر اعظم(ص) آمل دنبال می‌شود که کاله مازندران به مصاف شهرداری ارومیه می‌رود.
همچنین این دیدار حساس به طور مستقیم از شبکه سوم سیمای جمهوری اسلامی ایران و شبکه استانی تبرستان به روی آنتن می‌رود تا همه علاقمندان کشورمان بتوانند این دیدار را از گیرنده‌های خود دنبال کنند.
انتهای پیام/ی20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول