اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های آزاد لرستان:

تفکیک جنسیتی در دانشگاه‌ها به نفع جامعه است

خبرگزاری فارس: مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد لرستان گفت: تفکیک جنسیتی در دانشگاه‌ها به نفع جامعه است.

تفکیک جنسیتی در دانشگاه‌ها به نفع جامعه است
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام حمیدرضا حنان امروز در جلسه شورای راهبردی اساتید دانشگاه آزاد خرم‌آباد که با موضوع طرح تفکیک جنسیتی در دانشگاه‌ها برگزار شد، از پیش‌بینی بررسی دینی، اقتصادی و روانی طرح تفکیک جنسیتی در دانشگاه آزاد خرم‌آباد خبر داد و اظهار داشت: آثار دینی، اقتصادی و روانی طرح تفکیک جنسیتی به‌عنوان مصوبات این شورا در دانشگاه آزاد خرم‌آباد با کمک اساتید و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری بررسی می‌شود.
حنان بر ضرورت باورسازی و فضاسازی برای اجرای طرح تفکیک جنسیتی در دانشگاه‌ها تاکید کرد و ادامه داد: این دو لازم و ملزوم هم هستند و در صورت مغفول ماندن یکی از آنها اجرای طرح با شکست مواجه می‌شود.
وی با اشاره به اینکه طرح تفکیک جنسیتی در دانشگاه‌ها نه از جنبه دینی، بلکه از بعد پیشرفت علمی امروز مورد توجه آموزش عالی آمریکا قرار گرفته است، افزود: با این وجود دستور رئیس‌جمهور برای توقف اجرای طرح تفکیک جنسیتی در دانشگاه‌های کشورمان تعجب‌آور است.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد لرستان گفت: شاید مخالفت‌رئیس جمهور با اجرای این طرح به منزله عدم فراهم بودن شرایط برای اجرای آن باشد، چرا که اجرای این طرح که در دانشگاه‌هایی مانند دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین با اطلاع وزارت علوم انجام شده و قطعا رئیس‌جمهور نیز از این موضوع مطلع بوده‌اند، در دیگر دانشگاه‌ها در اوج مخالفت‌ها متوقف شد.
انتهای پیام/و30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول